Flashback
Жонгүг жиминий гэрээр шагайн хов базах хүн хайж байгаад жиминий өрөөнд орход еанёол жиминийг тэвэрчихсэн орон дээр сууж байв.
Чанёол жонгүгийг хараад инээмсэглээд "сайна уу жонгүг энд юу хийж байгаа юм" гэхэд жонгүг өрөөнд орж ирээд "зүгээр л уйдаад" гээд орон чанёолын хажууд суугаад жиминийг хараад шоолох аятай инээх нь тэр.
Учир нь чанёол жиминийг нях хүүхэд шиг тэвэрээд мөөмөө хөхүүлчихсэн жимин зүүрмэглэн бараг унтчихсан байв.
"ххахаааааах та жиминд мөөиөө хөхүүлээд байгаамуу" гэсээр жонгүг инээж эхэлхэд санёол амыг нь дараад "чшшш дуугаа аяд жимин яг унтах гэж байхад тэглээч би өөрөө төрүүлж бас мөөмөө хөхүүлж өсөгсөн юм шүү би ээж нь" гэхэд жонгүг чанёолыг гажиг юмуу гэсэн харцаар хараад "намайг тэнэг гэж бодсны хэрэггүй шүү та чинь эрэгтэй яаж төрөх юм" гэхэд чанёол жиминрүү заагаад "харлдаа бодит баталгаа байхад жимин мөөмөө хөхөөд сая унтлаалдаа хэрвээ чи хүсвэл тэхён бас төрийшдээ өмнө нь чи тэхёнтой заваарч өгдөг байсан" гэхэд жонгүг нүдээ бүлтэлзүүлэн "тэхён нээрээ төрөх юмуу" гэхэд чанёол толгой дохиод "би чамд заагаад өгөх үү чи мэднэ биздээ тэр ажилийг" гээд гараа хөдлөгөхөд жонгүг шүлсээ гүд хийтэл залгин толгой дохив. "тэгээд тэр чинь л байхгүү юу хар миний мөөмнөөс сүү гарж байгаа биздээ энэ жимин төрснөөсөө хойш намайг их тамалж байгаа" гэхэд жонгүг жиминрүү чанёолруу нэг харснаа "зоз тэгвэл би тэхёныг эхлээд гуйнаа" гээд шүгэлдсээр гарав. Харин чанёол жонгүгийг чадсандаа баярлан чанга инээхэд жимин нойрмоглон уйлагнахад чанёол хурдхан мөөмөө аманд нь хийгээд бүүвээлж гарав.