....

1.8K 223 21
                                    

Тэхён замын цаана гараа даллан зогсох жиминрүү яаран гартаа барьсан гурван хос бөгжөө тас атган зам хөндлөн гүйв. Жоннгүг ч бас тэхёнруу даллан инээж байснаа гэнэт царай нь хувьсан орилов. Тэхёныг ойлгож амжхаас ч өмнө тэхёныг том гэрэл бүчин авч биед нь аймшигтай өвдөлт мэдрэгдэнэ. Гуван хос гялалзсан бөгж хайрцагнаасаа гаран зам дээр таран хэвтнэ.
Тэхёны цусаар будагдан гялалзах бөгж.
Нүдээ аньхад ээжийх нь уянгалаг хоолой сонсогдон тэр зүгрүү яаравчилан гүйв.

"Ээжээ ээжээ энэ та юу та намайг битгий орхиорой" тэхён ээжийгээ хайн орилж гүйхэд ээж нь өмнө нь байнга суудаг байсан сандал дээрээ суун тэхёныг нааш ир гэж дохино. Тэхён хамаг хурдаараа гүйн ээжийнхээ энгэрт шигдэв.

Гэтэл хаа нэгтэйгээс жиминий тэхёныг дуудан уйлах дуу хадхад тэхён ээжрүүгээ харав.
Ээж нь зөөлнөөр мишээн "чи явх хэрэгтэй хүү минь энэ чиний байх газар биш" гэхэд тэхён хэдий жимин дээр очихыг хүсэж байсан ч татгалзан "үгүй ээ би явмааргүй байна. Би энийг хүссэн хүсэл минь биелж байна" гээд тэврэлтээ улам чангална.



Тэхёныг цусандаа хутгалдан газарт үхэд хийн унахад жонгүг чангаар орилон тэхёнруу гүйв. Жимин хөл дээрээ тогтож ядсаар тэхён цогцосны өмнө өвдөглөн суугаад энгэртээ тэврэн авав. Хайртай  найз нөхөр байсан хамгаас надин тэр нэгэн аль хэдийн амьсгал хураасан байв.



Тэхёны оршуулгын үеэр жин намжүүн хоёр оролцож чадсангүй өөрсөд нь олдсон ганц эрдэнэ нь хорвоог орхиод сэтэглийн хүнд даратанд орсон.

Жимин жонгүг хоёр тэхёны булшны өмнө цусны толбо тогтсон бөгжийг солилцон зүүгээд тэхёны бөгжийг өмнө нь тавив.
Тэд энэ өдөр тангараг өргөн гэрэлсэн.
Хамгийн хайртай найз бас нөхрийхөө өмнө чин сэтэглийн тангаргаа өрөгсөн.
Гунигтай бас жаргалтай мартагдашгүй өдөр.









A/N: hhhaaahh hudlaa shvv sad ym bichihgvv bolhoor gar zagtnaad bolohoo baigaad bsii shn bolchloo😂😂 mdeej ogvvllgiin ng hsg bish shvv. Kkekeke happy tgsnoo zvgeer.

𝐂𝐇𝐈𝐌 𝐂𝐇𝐈𝐌Where stories live. Discover now