93:Хоёр төрөлийн жиминц

1.6K 198 12
                                    

Жонгүг тэхёныг сэгсэрдэг өдөр тэхёны гэдэснээс даавуунууд нь унаж ирээд баригдсан учир тэхён яг одоо жонгүгаас уучилал гуйх хэрэг гараад байгаа билээ.
Мөн нэг хүн байгаа нь жимин.

Бараг 20 хүрэх гэж байгаа гэхэд дэндүү эрх дээрээс нь эгдүүтэй. Яг л нэг 6н настай хүүхэд шиг үргэлж эрхэлж тоглоно. Бас хамгийн том асуудал гэвэл жиминийг яаж мөөмнөөс нь гаргах вэ гэдэг юм.

Чанёол мөөмөө өгөхгүй бол юнгирүү дайрна. Ерн хоёр ээлжийн мөөмтэй гэх үү дээ.






Шинэ сургуульд орсон гэсэн биш жимин их л сайхан залуу шинэхэн будсан улбар шар үсээ илсээр модель шиг алхан оров.
Хэдийн жимин эрх ч гэлээ сайхан залуу шүү.
Хар уранхай жинс хар савхитай хослуулан өмсөөд хар нүдний шил зүүж чихэндээ хэд хэдэн ээмэг давхарлан зүүсэн нь үнэхээр халуухан харагдуулна. Мөн жиминий булчинлаг хөл нь бариу өмдий цаанаас товойн харагдах нь зарим охидын зүрхийг булаагаад амжив.

Жиминийг орж ирсэн цагаас эхлэн ширтэж байсан хэсэг охид хайрцагтай бэлэг барин жимин дээр овооролдход жимин нэг нүдээрэй ч харалгүй хажуугаар нь зөрөн өнгөрөөд ангируугаа орон цүнхээ аваад гарч ирэхэд бас л хэдэн охид бэлэг барин зарим гарын үсэн нэхнэ.
Магад жиминийг мэдэхгүй хүн бол их зантай баян хүүхэмсэг амьтан гэж харах биз.

Бас л чанёолын сургуулийн гадаа зогсон хүлээх жимин.
Гудамжаар өнгөрөх хүмүүс алдартай од юм байна гэж бодно.
Чанёол найз нартайгаа гаож ирхэд найзууд нь жиминийг харан "ваа энэ нөгөө чиний бяцхан чөтгөр юмуу бурхан минь чиний ярьж байсанаар бол идэмхий эрх тоорой юу юу ч гэлээ эсэргээрэй юм бишүү" гэсээр уулга алдхад чанёол жиминрүү ширтэнгээ "дандаа ийм байдаг байсан бол өөрөлдөө гэртээ байхаараал эрх болчихдог юм" гэсээр жимин дээр ирхэд жимин чанёолыг харснаа саяын янзтай залуугаас шууд л бяцхан тоорой болж хувираад чанёоыг тэвэрч аваад янз бүрээр эрхэлж эхэлхэд найзууд нь ангайж орхив. "дотор нь хоёр өөр хүн байдаг юмуу хаашаан" гэсээр шогшорход жимин тоож ч харалгүй чанёолд наалдан эрхлэнэ.
"орра би таныг сансан" гээд цамцных нь цаанаас мөөмнийх нь толгойг хазаад авав.

𝐂𝐇𝐈𝐌 𝐂𝐇𝐈𝐌Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ