Жонгүг аминдаа тэхёнд хүүхэд хийчээд хажууд нь хөлс дуслуулсаар унав. Тэхён ч амьсгаагаа даран хөлсөө арчаад "тэнэг ээ би доод хэсэгээ мэдэрэхгүй байна" гэж гонгиноход жонгүг аль хэдийн унтаад өгсөн байв.
Тэхёны уур дургүй хоёр зэрэг хүрээд арай гэж босон угаалгын өрөөнд орон дотор нь мэдрэглэх нялцгай шингэнийг цэвэрлэх ажилдаа оров.Өдөрийн хоолны үеэр
Найман сайхан залуус тойрж суун хооллож байхад жонгүг тэхён хоёр бие биенээ цохиж аваад эсвэл хэрэлдээд болохгүй байсан тул жиний уур барагдан "хөөе хоёр тэнэгээ зүгээр суугаач" гэж зандрангүй хэлхэд тэхён жонгүгрүү муухай харах бол жонгүг "тэхён жирэмсэн болохоор тостой хоол идэж болохгүй" гэв.
Бүгд хоолондоо хахаж цацхад жимин "жонгүг аа хоёулаа мэдэрлийн эмнэлэг явах уу?" гэхэд жонгүг жиминий толгойруу халбагаар хусаж аваад "оронд нь чамайг хэвтэрт оруулж чадна гэж мэдээрэй" гэхэд чанёол жонгүгийн толгойруу цохиод "миний тооройг битгий цохь" гээд жиминийг тэвэрхэд жимин эрхлэнэ.
Тэхён хоолоо идэж байсанаа гэнэт огиход жин хусог хоёр харвах шахав. Намжүүн мэдэн будилсаар "жинхнээсээ хүүхэд хийциймуу" гэсээр том нүдэлхэд юнги тэхёныг чирэн угаалгын өрөөнд ороод жирэмсний тест өгөөд "үз" гэв.Хэсэг хугацааны дараа тэхён юнги хоёр гарж ирээд "тэхён жирэмсэн" гээд хоёр зураастай тест харуулав.
Ххаха болчилоошт болдог л байхгүү юу ххах😂😂😂😂😂😂 учир жамцан юунд байна вэ