14. Bölüm

5.6K 171 22
                                    

Babamın teklifine şaşıran Ali bir süre düşündü. En sonunda gözleri benim üzerimde kaldı ve babama döndü.

"Ben teklifiniz için çok teşekkür ederim ama biraz düşünsem." Dedi Ali ses tonunda hem istek hem de çekince tınıları vardı.

"Oğlum ne düşüneyimi arayıpta bulamayacağımız fırsat ayağımıza geldi. Hep istediğimiz olacak sen kabul edersen birlikte çalışacağız. Kendimizi kanıtlamak içinde babamdan daha iyi patron mu bulucaz." Dedi Çınar. Yan dönüp tek elinide Ali'nin omzuna koymuştu. Söylediklerinde haklıydı Çınar böyle bir fırsat kolay kolay gelmezdi.

"Evet Ali. Sende bilirsin ki piyasa kurtlar sofrası kimse başkasının kendini geçmesini istemez. Yeteneği olanın düşmanıda çok oluyor maalesef. Hem Çınar'ın bahsettiğine göre de sende oldukça yeteneklisin." Dedi babamda Çınar'a destek çıkarak.

"Hadi be Ali nazlanma kardeşim. Hep birlikte çalışırız işte ne güzel" Dedi Çınar. Ali'nin artık kararsızlığı geçmişti. Gözlerindeki ışıldamadan bunu anlayabiliyorum.

"Tamam o zaman teklifinizi kabul ediyorum." Dedi Ali gülerek babama bakıyordu.

"Anlaştık o zaman gel çalışma odama gidelim de maaşını konuşalım." Dedi babam ve ayağa kalkan Ali'yi de yönlendirerek çalışma odasına gittiler. Bende sakinleyen ortamdan yaralanarak kafanı koltuğun kol yerine yaslayıp biraz kestirmeye karar vermiştim ki Adam'ın dürtmeleriyle gözlerimi açtım.

"Ya dürtüp durmasana iki dakika kestireyim bir şey olmaz." Dedim sinirle.

"Olmaz efendim öyle iki dakika kestirmek." Dedi Adam da.

"Oğlum senin benden başka işin yok mu?" Dedim yine kafamı yaslamıştım.

"Yok vallaha. Şimdi uyuyorsun sonra bütün gece dolanıyorsun evde bizi de uyutmuyorsun." Dedi Adam. Aslında haklıydı. Ne yapayım uyuyamayınca sinirlenip evde dolanıyordum.

"Aman sanki keyfimizden dolanıyoruz. İyi tamam uyumuyorum." Dedim kollarımı göğüsümün üsrtünde bağlayarak.

"Güzelim keyfinden yapıyorsun demedim. Hem yarın işe gideceğiz sabah nasıl uyanacaksın bu jetlag devam ederse." Dedi Adam şefkatle.

"Seni anlıyorum Adam ama çok uykum var." Dedim kollarımı çözüp yanıma gelip oturan Adam'a dönmüştüm.

"Biliyorum güzelim ama uyumaman lazım akşama kadar." Dedi Adam.

"Benim bir fikrim var." Dedi Çınar araya girerek. Ona dönüp başımla nedir işareti yaptım.

"Hazır Ali de teklifi kabul etmişken Zeynep'le Özgür'ü de alıp dışarı çıkalım hem kutlama yapmış oluruz hem Mia da uyanık kalmış olur. Ne dersiniz?" Diye devam etti.

"Bana uyar." Dedi Adam heyecanla. Tabi Zeynep lafını duydu ne olursa olsun balıklama atlar.

"Bana da uyar." Dedim.

"Sanane uyuyor bakalım güzel kızım." Dedi babam Ali'ye yanımaza geri gelmişlerdi.

"Ne olsun babacığı. Beni uyutmamak için plan yapmıştı Çınar. Hem Ali'nin teklifi kabul etmesini kutlayakhem de beni uyanık tutmak için dışarı çıkalım diyor." Dedim babama.

"Ali sana da uyar di mi kardeşim?" Dedi Çınar.

"Uyar uyar." Dedi Ali bana yandan bir bakış atarak.

"Tamam o zaman siz gidin çocuklar ben de büyükannenizle konuşayım geldiğimden beri aramadık bize çok kızacak." Dedi babam.

"Tamam baba. O zaman hepimiz hazırlalım 20 dakikaya kapıda buluşalım." Dedi Çınar ayaklanarak.

YARIMIN TAMIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin