this chapter is the the first step, featuring taekook cuddle ͡° ͜ʖ ͡° mohon jangan rasa menyampah pft 😹 gif dibawah hanya sekadar paparan hahahaha 😹
❀✿❀
Setibanya di apartmen Taehyung, Jungkook tidak keluar dari kereta dan hanya melihat sekeliling. Taehyung yang pelik melihat sikap Jungkook juga terdiam di dalam keretanya.
Taehyung membuka tali pinggangnya dan Jungkook melihat keadaan Jungkook langsung tidak berkutik. Jungkook yang terkejut dengan tali pinggannya yang dibuka oleh Taehyung terus memandang ke arahnya.
" tak nak keluar ke? Kau nak duduk dalam kereta ni je? "
Soal Taehyung melihat Jungkook yang memusingkan badannya ke arah Taehyung.
" ada schoolmate kita yang tinggal sini ke? "
Soal Jungkook kembali sambil mengiggit bibir bawahnya.
" tak, aku dah check memang takde. Ada pun Yuna je, tapi dia jarang ada dekat sini. Yelah dia sibuk dengan jadual dia yang padat, "
Balas Taehyung masih mengingati Yuna yang tak pernah ada masa untuk dirinya. Bahkan nak ke kedai untuk minum kopi pun tak sempat, lagikan nak pergi dating.
Jungkook memusingkan badannya ke arah bertentangan, merajuk lagi. Setiap kali Taehyung menyebut nama Yuna, Jungkook pasti akan merajuk.
" dah putus tu dah lah, ingat dia lagi kenapa? Aku depan kau ni siapa? "
Kata Jungkook perlahan namun masih dapat didengari oleh Taehyung. Taehyung tersenyum mendengar kata-kata Jungkook tadi.
" ala kesian, aku bukan apa cuma teringat je. Yelah, dia tak pernah ada masa untuk aku. Kitaorang cuma berbual atas talian je, kalau masa mula-mula bercinta yelah sebab waktu tu dia tak sibuk sangat. Jadual pun tak padat dan sentiasa cari masa untuk aku. Tapi bila dah beberapa tahun bercinta dia jadi makin famous dengan memegang gelaran kekasih Kim Taehyung sampai masa yang dia perlu luangkan untuk aku hilang macam tu je- "
Kata-kata Taehyung terhenti saat Jungkook membuka pintu dan keluar dari kereta Taehyung. Kaki Jungkook pantas mengorak langkah untuk keluar dari kawasan apartmen Taehyung. Taehyung mengikuti langkah Jungkook.
" dah putus lepas tu ingat dekat dia lagi. Baru declare dah macam ni. Habis 5 tahun ke 10 tahun akan datang macam mana pulak? "
Bebel Jungkook seorang diri. Taehyung yang berada di belakang Jungkook mendengar bebelan Jungkook. Waktu dengan Yuna dulu tak pernah pula dia tengok Yuna beraksi manja macam ni.
Kelainan yang Jungkook berikan cukup buatkan Taehyung tersenyum. Taehyung menarik tangan Jungkook dan Jungkook masuk ke dalam dakapan Taehyung. Taehyung menghidu aroma badan Jungkook.
YOU ARE READING
𝘢𝘯𝘯𝘰𝘺𝘪𝘯𝘨 𝘤𝘭𝘢𝘴𝘴𝘮𝘢𝘵𝘦. 𝙩𝙖𝙚𝙠𝙤𝙤𝙠
Random〖 𝗰𝗼𝗺𝗽𝗹𝗲𝘁𝗲𝗱 〗 ❝ tak yang kau semak duduk sebelah aku kenapa? ❞ ❝ lah? salah ke aku duduk sebelah bakal isteri aku? ❞ ◢ top! tae bottom! kook kim taehyung as himself jeon jungkook as himself ◤ a taekook fanfiction happy reading ♡ ⎣ Warning...