Jungkook dan Cikgu Lee bergegas ke perpustakaan bersama beberapa orang pelajar lelaki. Tak lupa jugak Jinyoung dan Yoojung yang berada di bilik guru tadi turut mengikuti mereka. Sibuk nak jadi paparazi katanya.
Sstibanya di tingkat di mana perpustakaan berada kelihatan para pelajar sedang mengerumuni sesuatu. Cikgu Lee dan Jungkook bergerak mendekati para pelajar tersebut lalu terlihat lah Jimin yang terbaring dengan wajahnya yang lebam-lebam.
Taehyung, Wonwoo dan Hanbin turut berada di situ. Kelihatan Taehyung seakan menahan kesakitan di lengannya. Jungkook memerhati Taehyung tajam, mencuba mengenal pasti kenapa dengan Taehyung.
Taehyung menyembunyikan lengannya di belakang Wonwoo. Wonwoo turut membantu Taehyung menyembunyikan lengannya agar tak dilihat oleh Jungkook.
" tolong saya bawak Jimin pergi bilik rawatan and the three of you come with me to the principal room right now, "
Taehyung berjalan dihadapan dan di sebelahnya di temani Wonwoo yang terus menerus menutup lengan Taehyung. Hanbin berada di belakang Taehyung turut menyembunyikan lengan Taehyung.
" T-taehyung! "
Panggil Jungkook namun tak di layan oleh Taehyung sebaliknya Hanbin yang memandang ke arah Jungkook.
" nanti dia cerita. Dah kau pergi balik kelas, "
Ujar Hanbin lalu meneruskan perjalanannya membiarkan Jungkook tertanya-tanya seorang diri.
❀✿❀
Taehyung, Wonwoo dan Hanbin kini sedang berhadapan dengan Pengetua Yoo. Cikgu Lee turut berada bersama mereka bertiga. Seorang jururawat sedang merawat lengan Taehyung yang di guris dengan pisau.
" kenapa awak semua ganggu Jimin? "
" salah dia sebab bawak dadah dan cuba nak bagi pada Jungkook tadi, "
Balas Hanbin pantas membela Taehyung yang sedang dirawat di sebelahnya.
" tapi perlu ke belasah dia macam tu? "
" habis tu perlu ke dia guris lengan saya macam ni? "
Soal Taehyung pula tak puas hati dengan kata-kata Pengetua Yoo tadi.
" salah siapa dulu? "
" dia sebab dia cuba bagi Jungkook benda tu, "
Pantas Taehyung mencelah masih memenangkan dirinya. Pengetua Yoo meraup wajahnya yang sedikit berkedut lalu memandang kembali ke arah ketiga-tiga remaja di hadapannya.
" tak perlulah buat dia sampai macam tu, "
" habis saya yang kena guris dekat lengan ni macam mana? Jungkook yang hampir minum benda tu macam mana? "
Taehyung sekali lagi mencelah membuat Wonwoo dan Hanbin menganggukkan kepala mereka tanda bersetuju dengan apa yang Taehyung kata kan.
" tapi salah tetap salah, "
" okay dah boleh ready lah untuk robohkan bangunan dekat sekolah ni. Sekali dengan kemudahan yang Encik Kim keluarkan dekat sekolah ni, "
Pengetua Yoo tergamam sebentar mendengar kata-kata Wonwoo yang senyap sedari tadi.
" kenapa ugut saya ni? "
YOU ARE READING
𝘢𝘯𝘯𝘰𝘺𝘪𝘯𝘨 𝘤𝘭𝘢𝘴𝘴𝘮𝘢𝘵𝘦. 𝙩𝙖𝙚𝙠𝙤𝙤𝙠
Random〖 𝗰𝗼𝗺𝗽𝗹𝗲𝘁𝗲𝗱 〗 ❝ tak yang kau semak duduk sebelah aku kenapa? ❞ ❝ lah? salah ke aku duduk sebelah bakal isteri aku? ❞ ◢ top! tae bottom! kook kim taehyung as himself jeon jungkook as himself ◤ a taekook fanfiction happy reading ♡ ⎣ Warning...