Camile's P.O.V
"OMB, jeg.. jeg kan ikke tro det" skriker jeg, høyt nok til å vekke hele huset. Før jeg visste ord om det så står alle sammen ved døra. "Hva er det som har skjedd? Og hvorfor skriker du sånn klokken fem om morgningen?" spør mamma med en hes stemme. Man kan høre at de er trøtte og slitne. "Unnskyld for at jeg vekket dere alle, men Justin Bieber skal snart på Believe Tour!" Skriker jeg nok en gang men lavere enn sist gang.
"Så klart" mumler storebroren min Thomas. Jeg sender han et kaldt blikk. Han er den eneste i familien som faktisk hater Justin. Resten av familien har ikke noe imot han.
"Pappa, pappa, pappa! Du må bestille de billettene som kommer ut om tre timer og 50 minutter." sier jeg ganske så ivrig og håper på et ja som svar. Som vanlig så gjør han det.
Det er det jeg elsker med han. Han gir meg tillatelse til omtrent alt unntatt ting han vet jeg kommer kanskje til å angre på. Som tatoveringer, men det er jo ikke den eneste grunnen til at jeg elsker han. Hvis jeg skal ramse opp alt det jeg elsker ved faren min, så vil det nok ta en lang stund.
"Så klart, alt for deg prinsessa mi" svarer pappa med et smil.
Jeg smiler sukkersøt tilbake til han. Helt til jeg hører de ordene som kommer fra Thomas. Må han alltid ødelegge humøret mitt? Men heldigvis blir jeg ikke sur på han. Jeg fortsetter å smile og bestemmer meg for å ignorere han.
'Jeg må bare ringe, Victoria og Nathalie. Nå.' Tenker jeg med et stort smil.
Thomas's P.O.V
Jeg står fortsatt ved dørkanten til Camile. Jeg vet egentlig ikke hvorfor jeg fortsatt står her og hører på det der. Jeg forventet meg noe lignende da jeg hørte hun skrike istad. Der sitter hun og trygler pappa om å kjøpe billetter til den teite konserten. Så svarer han "Så klart, alt for deg prinsessa mi". Og hun smiler sukkersøtt og later som om hun er det englebarnet. Jeg føler meg kvalm og legger til en kommentar uten å vite det selv. Camile ser stygt på meg og det forstår jeg. Plutselig blir hun skyglad igjen. Det må vell være på grunn av den teite Justin konserten. Æsj, at jeg faktisk sier navnet hans i det hele tatt
Han synger ikke bra. Ser ut som ei jente eller han lignet mer før han klippet seg. Går med buksene nesten ved knærne. Han tror han er så kul bare på grunn av berømmelsen. Det er bare helt idiotisk, og i tillegg så røyker han weed. Jeg skjønner ikke hvordan han fortsatt har noen fans.
YOU ARE READING
Jason vs Justin? (Under redigering)
FanfictionEn helt vanlig jente på 18 år hadde et forferdelig liv. Der moren døde og faren hennes torturerte henne. Men det er ikke det hele. Denne jenta finner også ut at noen av beste venninnene hennes ikke er til å stole på. Hva vil skje når to kjente gutte...