Del 1

1.8K 28 1
                                    

Jeg er ei jente på 18 år, og heter Victoria. Jeg bor fortsatt hos foreldrene mine, eller egentlig bare pappa. Med håp om å flytte ut så fort jeg får muligheten. Mamma har alltid vært så snill og ærlig. Hun hjalp meg også med omtrent alt i livet mitt, men det var før ulykken skjedde. Etter det så har pappa blitt en helt annen person. Han har begynt med å torturere meg. Han var akkurat sånn som mamma før ulykken. Jeg bare skjønner ikke hvordan han har forandret seg så mye på så kort tid, men nok om det. Jeg må også si at jeg er en STOR fan av Justin Bieber. Han er den fineste levende gutten på jord! Han er forbildet mitt. Justin har kommet så langt med livet sitt. Men igjen over til noe annet.

Jo, jeg har ei venninne som heter Camile. Vi har vært beste venner siden vi var kjempe små. Jeg og Camile forteller absolutt alt til hverandre. Uansett hvor teite tingene er.

Også har vi Mathias. Han er også beste vennen min. Mathias er også en man kan stole på sånn som Camile. Og han hjelper meg ALLTID. Uansett hva det enn måtte være.

Og til slutt har vi min aller, aller beste venninne, Nathalie. Hun har alltid vært her for meg. Vi har et sterkt "bånd" som ingen kan bryte. Jeg kunne aldri ha ønsket meg en bedre venninne enn henne. Hun betyr så mye for meg.

Jeg vet at uansett hva som skjer, så kan jeg stole på henne. Ingen kan noen gang skille oss.

_____________________

Dette er den første historien jeg har laget. Så jeg er ikke så proff til dette akkurat. Håper dere kommer til å like historien.

-AnonymXX

Jason vs Justin? (Under redigering)Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon