Jason's P.O.V
"Alex, hvor er Theodor?" roper jeg.
"På rommet" svarer han.
Jeg tar tak i håndleddet til Isabelle, og går opp trappen og vidre til rommet til Theodor.
*Bank bank*
"Det er meg, Jason" sier jeg.
"Kom inn" svarer Theodor fra den andre siden av døra.
Jeg drar med meg Isabelle inn på rommet.
"Jeg har ei jente her" sier jeg og dytter henne bort til han.
"Hvor ille var saken?" spør han.
"Verste hittil" svarer jeg.
Isabelle's P.O.V
Nå forstår jeg absolutt ingenting. Det eneste som faktisk gjør meg redd er han Theodor. Han sitter og gliser som bare det. Jeg vil ikke engang tenke på hva han kan gjøre. Hva er det som egentlig skjer her.
Jason går ut av rommet, og forlater meg med Theodor. Er dette en sånn bli kjent med hverandre greie? For det kommer ikke til å fungerer helt.
"Er du jomfru?" spør han og studerer meg. Nei, ikke si at han skal voldta meg eller noe?
"Jeg spurte deg, og da skal du svare" sier han frekt.
"Så er du jomfru eller ikke?" spør han igjen.
"Nei" svarer jeg kjapt.
"Da kan du alt fra før av?" spør han meg og gir meg et ekkelt glis.
Victoria's P.O.V
Jeg kommer aldri til å tilgi Jason. Uansett om han kommer tilbake eller ikke. Jeg har ikke en grunn til å tilgi han.
"Så Justin" starter jeg å si.
"Ja, hva er det?" spør han.
"Den første konserten på denne turne'en er imorgen. Gleder du deg?" spør jeg han.
"Så klart, jeg klarer nesten ikke å vente med å ha en konsert og se på alle fans'ene der ute. Jeg er lykkelig hvis jeg klarer å få fansen til å bli glad" svarer han. Det er så nydelig, tenk at han bryr seg så mye om fansen. Eller jeg vet jo at han gjør det, men ikke så mye.
"Gleder du deg til overraskelsen din da?" spør han og ser på meg. Jeg har ikke tenkt så veldig mye på det.
"Ja, jeg lurer bare veldig mye på hva overraskelsen er" svarer jeg.
Justin's P.O.V
Jeg vet at hun er en belieber. Så jeg skal overraske henne med at hun skal være OLLG imorgen. Også kommer så klart bestevennene hennes.
"Da får du bare vente til imorgen" sier jeg og blunker til henne.
"Det er så lenge til kan ikke du bare si det?" spør hun. Hun er visst ikke så veldig tålmodig.
"Hvis jeg sier det, så blir det ingen overraskelse" sier jeg.
"Greit da" mumler hun. Hun er kanskje sånn nå, men imorgen kommer hun til å bli utrolig glad. Det bare vet jeg at hun blir.
Mathias's P.O.V
Jeg klarer nesten ikke å vente. Endelig får jeg møte Victoria igjen. Det er en mulighet, en stor mulighet. Ingenting kan bli bedre akkurat nå. Det eneste jeg ønsker nå er at Victoria og jeg blir sammen.
"Har du billettene?" avbryter Nathalie tankene mine.
"Jepp, her er den, og flyet går om en halvtime" forteller jeg og viser frem billettene.
YOU ARE READING
Jason vs Justin? (Under redigering)
FanfictionEn helt vanlig jente på 18 år hadde et forferdelig liv. Der moren døde og faren hennes torturerte henne. Men det er ikke det hele. Denne jenta finner også ut at noen av beste venninnene hennes ikke er til å stole på. Hva vil skje når to kjente gutte...