Okei, jeg er nødt til å få Jason til å vise meg hvor dette stedet er.
Telefon samtale.
Meg: Hallo, Jason?
Jason: Ja, hvem er dette?
Meg: Nathalie, bestevenninnen til Victoria.
Jason: Hei, hva skjer?
Meg: Jo, skolen har lyst til å ha en avskjedsfest for Victoria. Og jeg lurer på om du kunne vise meg det stedet du tok med Victoria til. Det med innsjø og piknikken.
Jason: Hvordan vet du alt dette?
Meg: Jeg er hennes aller aller bestevenninne det er ikke noe jeg ikke vet om henne. Men uansett jeg kommer foran huset tidlig imorgen sånn ca. klokken sju. Møt meg da.
Jason: Greit, snakkes.
Meg: Hade.
Telefon samtale slutt.
Jeg har tenkt til å droppe skolen imorgen for å gjøre klar den festen. Dessuten så får jeg ikke sett henne på evigheter etter konserten. Så det er absolutt verdt det.
Jeg må virkelig legge meg tidlig idag. Det blir en lang dag imorgen.
Neste dag
Alarmen går og jeg hopper ut av senga. Jeg dusjer, kler på meg og ordner meg.
Jeg går så til bilen og kjører til Victoria og Jason.
Jeg sitter og venter på Jason skal komme. Etter ca. to minutter så kommer han. Jeg setter meg på den andre siden og lar Jason kjøre.
Vi stopper opp foran en skog. Jeg sa badested ikke skummel skog.
"Ehm.. sikker på at vi er.." mer fikk jeg ikke si.
"Ja, stol på meg" avbryter han meg.
Han begynner å gå inn i skogen, og jeg følger etter.
Etter en liten stund så flytter han på noen greiner og et innsjø og en stor eng med blomster kommer til syne. Det er jo akkurat som Victoria beskrev det.
"Det her er perfekt til festen" sier jeg.
Han smiler og begynner å gå ned igjen. Det samme gjør jeg. Jeg kjører han hjem også kjører jeg til Mathias.
Han står allerede klar og jeg kjører han til skogen. Også følger jeg han opp.
"Husk, du skal få ansvaret til å få gjestene opp hit" sier jeg.
"Greit" svarer han og setter seg.
Jeg ringer til utrolig mange fabrikker og restauranter.
Nå må alt bare bli perfekt.
Jason's P.O.V
"Hei, sir. Jeg har noe å fortelle" sier jeg til faren til Victoria.
"Ja?"
"Skolen til Victoria skal ha en avskjedsfest for Victoria. Du vet ved innsjøen, og vi er nødt til å holde henne unna det" forteller jeg han.
"Greit, la oss ta med henne på shopping. Hun kan gå på shopping en uke i strekk uten å gå lei. Så hvorfor ikke?"
"Ja, vi bare venter til hun våkner så tar vi henne med på shopping. Og når vi kommer hjem så sier vi bare at vi skal til stranda" sier jeg.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Jason vs Justin? (Under redigering)
Hayran KurguEn helt vanlig jente på 18 år hadde et forferdelig liv. Der moren døde og faren hennes torturerte henne. Men det er ikke det hele. Denne jenta finner også ut at noen av beste venninnene hennes ikke er til å stole på. Hva vil skje når to kjente gutte...