"Babe, kan du komme hit?" roper jeg.
"Hva er det vennen" svarer hun.
"Kom hit" befaler jeg henne.
Hun kommer forsiktig mot meg. Så løper jeg mot henne, og begynner å kile henne. Hun detter ned på sengen.
"Justin..stopp.." sier hun mens hun ler seg ihjel.
Jeg stopper, og hun reiser seg. Hun setter seg på fanget mitt, med bena rundt meg, og ansiktet vendt mot meg.
"Gleder du deg til å dra jorda rundt?" spør jeg henne.
"Så klart, jeg får jo dessuten oppdage verdenen med deg" svarer hun og smiler bredt. Jeg skulle til å si noe, men hun har allerede kræsjet leppene hennes mot mine.
"Vi drar snart" roper Scooter fra den andre siden av døra.
"Greit" roper jeg og Isabelle tilbake.
"Så hva vil du gjøre idag da?" spør hun.
"Kan vi ikke gå å overraske Victoria? Hun sitter sikkert alene. Vi kan jo holde henne med selskap" sier jeg og smiler.
"Ehm.. greit" sier hun usikkert.
"Er det greit for deg?" spør jeg bekymret.
"Jaja, så klart. La oss gå nå" svarer hun, og kysser meg på kinnet.
Isabelle's P.O.V
Virkelig, nå har han lyst til å være med henne? Det har ikke gått en dag engang. Justin var ikke sånn da jeg først traff han. Jeg ba henne om å holde seg unna han.
Hvis hun så vidt rører han, så er hun ferdig. Ingen, og da mener jeg ingen. Skal røre min Justin.
Får vell bare være den gode Isabelle foran henne da.
Victoria's P.O.V
"Jason!" roper jeg.
"Ja, kjære" svarer han fra badet.
"Kan du kanskje gå å hente kofferten min før vi begynner å kjøre? Jeg glemte å ta den med inn istad" spør jeg han forsiktig og søtt.
"Greit, to sek" svarer han og går ut.
"HALLO" roper det ved døra, og døra smalt opp. Jeg skriker til uendelig. Det der er sykt skummelt.
Så begynner Justin og Isabelle og le seg ihjel. Søren, jeg glemte å låse døra helt igjen.
"Victoria, går det bra" roper Jason mens han løper inn.
"Ja" svarer jeg kjapt, og løper mot han sånn at ingen av dem ser han.
"Justin og Isabelle er her" hvisker jeg inntil øret hans.
"Ta på deg hetta, og gå inn på badet og ta en dusj eller noe. Jeg skal få dem ut, okei?" spør jeg han.
"Greit" hvisker han tilbake og kysser meg på kinnet.
"Victoria, hvem er det?" spør Justin.
"Ehm.. Det er kjæresten min. Han er litt sjenert." svarer jeg han.
"Åja, okei. Så kan ikke du fortelle litt om deg selv?" spør han. Virkelig? Herregud da.
"Jeg er ganske sliten etter turen, så kan vi ta det senere eller bare en annen gang" spør jeg forsiktig.
"Greit, kom til oss, eller møt oss på hovedrommet etterpå" sier han og går ut av rommet. Jeg lukker den, og låser igjen etter dem.
"De har dratt Jason" roper jeg og Jason kommer ut.
YOU ARE READING
Jason vs Justin? (Under redigering)
FanfictionEn helt vanlig jente på 18 år hadde et forferdelig liv. Der moren døde og faren hennes torturerte henne. Men det er ikke det hele. Denne jenta finner også ut at noen av beste venninnene hennes ikke er til å stole på. Hva vil skje når to kjente gutte...