Victoria's P.O.V
Jeg våkner med en kraftig hodepine. Hva skjedde egentlig igår? Jeg husker absolutt ingenting.
Jeg setter meg opp og prøver å vekke Jason.
"Jason? Våkn opp" sier jeg og får panikk. Jeg må vite hva som skjedde igår.
"Hm..? Hva er det?"
Endelig våkner han.
"Hva skjedde igår?"
"Jo, først så gjorde Chris det slutt med Britney. Også klinet du med Mathias. Og når vi kom hjem fortalte du meg at du elsker meg" forteller han. Jeg tror ikke på den siste delen med Mathias og han. Hvorfor skulle jeg ha gjort noe sånt? Eller jeg var jo helt drita så kanskje det skjedde.
"Så Victoria. Elsker du meg?" spør han og holder under haken min.
"Nei, pfft. Hvorfor tror du det? Jeg var drita så jeg visste ikke hva jeg gjorde og sa" sier jeg og tar bort hånden hans.
"Jasså, det var ikke det du fortalte meg igår" sier han og stryker hånden sin på kinnet mitt. Selvom jeg liker det så tar jeg bort hånden hans.
Jeg går veldig skjevt til badet. Jeg hører at Jason prøver å holde igjen latteren hans.
Jeg lukker igjen døra og vasker meg. Jeg ser forferdelig ut.
Etter en liten stund går jeg ut av badet og Jason går inn. Jeg legger meg ned på senga igjen og skrur på tv'en. Det er jo ikke noe bra å se på. Så sjekker jeg Netflix. Det har kommet ut nye filmer, kanskje jeg skal se på de idag. Det er dessuten søndag som betyr at det er ikke mye å gjøre.
Jason kommer ut av badet.
"Så hva vil eller skal du gjøre idag?" spør han.
"Jeg tenkte å se på de nye filmene som har kommet på Netflix" svarer jeg han.
"Greit" svarer han kort og enkelt. Han legger seg ned tett ved siden av meg.
"La oss se på denne" sier han og peker på en film.
"Ja, greit"
Seriøst? Starte dagen med en skrekkfilm? Jaja, jeg skal ihvertfall velge neste film.
Okei, denne filmen er utrolig skummel. Jeg skvetter noen ganger og trekker meg nærmere Jason. Han begynner bare å le av meg.
Det kommer så mange skumle scener. Denne gangen skriker jeg høyt. Jason tar armen sin rundt meg som faktisk får meg til å roe meg ned.
Plutselig kommer pappa inn.
"Heisann, søtinger. Dere kom ikke ned på frokosten, så jeg har tatt med litt frukt til dere" sier han og gir oss to skåler med fruktsalat.
"Hm.. Skrekkfilm. Bra valg Jason" sier han før han går ut. Ha-Ha tenker jeg. Det er så typisk gutter å velge en skummel film så jenta blir redd. Og da har han sjansen til holde rundt henne ogsånt. Ugh.. Gutter og menn.
Klokken er allerede sent. Pappa kommer opp en gang i blandt for å gi oss mat. Jeg og Jason har enda en gang en utrolig dag sammen. Noen ganger tror jeg kanskje at jeg får følelser for han. Nei, nå må jeg slutte å tenke sånn. Jeg er en god venn for han, og han er en god venn for meg.
Etter å ha sett utrolig mange filmer, alt fra romanser til skrekkfilmer så sovner vi.
Jeg sovner i armene til Jason.
YOU ARE READING
Jason vs Justin? (Under redigering)
FanfictionEn helt vanlig jente på 18 år hadde et forferdelig liv. Der moren døde og faren hennes torturerte henne. Men det er ikke det hele. Denne jenta finner også ut at noen av beste venninnene hennes ikke er til å stole på. Hva vil skje når to kjente gutte...