Del 6

901 23 0
                                    

Pappa'en til Victoria's P.O.V

Jeg ble endelig ferdig med jobben. Nå må jeg bare finne Victoria og fortelle henne den gode nyheten. Selvom jeg har blitt strengere etter ulykken, så er det fortsatt noe godt igjen.

"Victoria!" roper jeg men hun svarer ikke. Jeg hører at hun snakker med noen oppe så jeg går for å sjekke. I det jeg kom til døren til rommet hennes hører jeg:

"Neimen jeg vet ikke hvordan jeg skal fortelle det til han" sier Victoria skikkelig usikker.

"Fortelle hva til hvem?" sier jeg imens jeg kom inn uten å banke på. "Pappa, hvorfor banket du ikke på?" spør Victoria og virker nervøs. Jeg kunne se det på blikket hennes. Jeg ignorer spørsmålet, og står der og venter på svar.

"Deg, pappa" sier hun ganske så lavt. "Og hva er det du har lyst til å fortelle meg?" Spør jeg og hever det ene brynet opp og har armene i kors.

"Jeg har lyst til å flytte og bo i Canada" sier hun.

Jeg skal jo til Canada uansett så jeg har ikke noe imot det. Og dessuten så er det på tide og fortelle henne det.

"Ehm.." mer får jeg ikke si før de begge avbryter meg. "Unnskyld, men" sier dem likt.

"Unnskyld, det var min ide, sir. Så ikke bli sur på Victoria for hun har ikke gjort noe galt" sier gutten som sitter ved siden av Victoria. For å være helt ærlig så har jeg ikke lagt merke til han før nå.

"Ehm.." forsøker jeg nok en gang. "Jeg vet pappa jeg er fortsatt liten og bla bla. Men jeg har kjempe lyst til dra dit. Starte et nytt liv" avbryter Victoria meg.

"Hør her Victoria, jeg skal ikke bli sur fordi.. Du skal til Canada uansett. For du skjønner jeg skal være bodyguarden til Justin Bieber. Og du må bli med hele touren hans enten om du vil eller ikke. For jeg kan ikke la deg være alene. Jeg skal slutte å gjøre det du vet, og vi skal starte et helt nytt liv igjen" sier jeg og føler meg stolt.

"Men fortell meg, hvem er han?" spør jeg med armene i kors og venter på svar. Men et svar får jeg ikke. For Victoria har bokstaveligtalt hoppet på meg og kysser meg på kinnet tusen ganger mens hun sier tusen takk. Til slutt får hun roet seg ned og forteller meg hvem denne gutten er.

Jason. Som i Jason McCann. En av USA's mest ettersøkte sitter nå i mitt hus? Hvor kult?!

_____________________

Jason vs Justin? (Under redigering)Where stories live. Discover now