Jason's P.O.V
"Jason, hvorfor så deppa? Har du blitt svak?" spør Alex altså broren min, fra gangen.
"Nei" mumler jeg lavt. Alt er bare så ensomt uten henne. Jeg savner den tiden jeg bare holdt rundt henne, og at hun var min. Jeg er mye lengre bak enn, før jeg begynte å like henne. Hun vil sikkert ikke snakke med meg engang. Eller se meg i det hele tatt.
Det sårer dypt inni hjertet mitt. Tanken på at hun ikke er min lengre. Jeg var redd at noe slikt skulle skje, men bare ikke så tidlig.
"Jason, vi skal ut idag blir du med?" spør Alex og avbryter tankene mine. Jeg vet godt hva han mener med å gå ut. Vi skal helt sikkert kidnappe noen eller på et oppdrag. Det er det samme som sist gang jeg var i dette huset. Og samme rutine.
"Nei" mumler jeg nok en gang. Jeg føler ikke for å gjøre noe akkurat nå.
Jeg går opp på rommet mitt og legger meg ned. Jeg har aldri følt meg så tom, og knust. Victoria er en jeg virkelig elsker. En jeg kunne ofret alt for.
Jeg kjenner noen tårer som renner sakte nedover kinnene mine. Jeg håper virkelig ikke at dette er slutten.
Victoria's P.O.V
"Så har dere planlagt alt det her, sammen?" spør jeg med en liten latter.
"Egentlig var det Justin" svarer Nathalie og gir meg det blikket. Det blikket som betyr at hun tror kanskje det blir noe 'Victoria og Justin'. Jeg og Nathalie snakket om at hvis Jason hadde ikke vært kjæresten min så hadde Justin passet veldig godt med meg. Noe jeg er helt uenig i. Hvorfor skulle en verdens kjent artist falle for meg. Det er ikke logisk, og ryktene sier at det er noe mellom Justin og Selena, igjen. Justin og Selena var så søte sammen. Jeg håper egentlig at de blir sammen igjen. De to er det drømmeparet.
"Tusen takk Justin. For alt sammen" sier jeg og smiler. Han smiler tilbake, og gir meg en klem.
"Jeg kunne ikke se deg sånn etter det som skjedde" sier han. Så søtt.
Mens han har vært så mye borte, så har jeg også gjort noe for han. Jeg syntes synd på han det med Isabelle. Så derfor kontaktet jeg moren hans. Jeg vet hvor mye hun betyr for han, og de fleste elsker vell moren sin.
"Pattie" roper jeg i full hals. Hun åpner døren til rommet mitt forsiktig, og går ut til fellesrommet.
"Overraskelse" roper hun. Justin får store øyner når han ser henne. Han løper til moren hans, og gir henne en klem.
"Hva gjør du her?" spør han.
"Victoria fortalte meg det med den jenta. Jeg måtte bare komme så fort jeg kunne" forteller henne. De klemmer hverandre enda en gang.
"Det her må virkelig feires, ikke sant det?" spør Nathalie.
"Ja" svarer alle i kor. Helt ut av det blå så blir det mørkt i rommet, men ikke alt for mørkt. For vi kan se hverandre. Også starter musikken og alle jubler. Denne kvelden er en kveld jeg aldri vil glemme.
Justin's P.O.V
"Så er hun den nye kjæresten din?" spør mamma og blunker til meg. Etterfulgt med en latter.
"Nei, vi er bare venner. Tror jeg" svarer jeg og rødmer. Det er så rart når mamma snakker om forholdene mine, eller om andre jenter til meg.
"Tror du?" spør mamma og løfter det ene øyebrynet sitt.
"Jeg bare vet at vi ikke er mer enn venner, mamma" svarer jeg fort og går bort til kjøkkenet.
Hva er det mamma mener? Tror hun at jeg kommer til å bli sammen med Victoria? Nei, bare nei. Det er ikke det at jeg har noe imot Victoria, men jeg bare føler ikke på den måten når det kommer til henne for øyeblikket.
YOU ARE READING
Jason vs Justin? (Under redigering)
FanfictionEn helt vanlig jente på 18 år hadde et forferdelig liv. Der moren døde og faren hennes torturerte henne. Men det er ikke det hele. Denne jenta finner også ut at noen av beste venninnene hennes ikke er til å stole på. Hva vil skje når to kjente gutte...