"Hva er det du gjør her?" spør jeg frekt. Hvorfor er hun her i område i det hele tatt?
"Jeg tok første fly hit fordi jeg visste at du ikke ville klare å gjøre noe. Men jeg visste ikke at du skulle gå så langt" forteller hun og gir meg det bitchblikket. Jeg svarer ikke henne men bare går så langt bort fra henne som mulig.Mathias's P.O.V
Jeg gir opp, hvorfor prøve når jeg vet at det ikke er en sjanse for meg uansett. Det er rett og slett over. Får bare komme meg over det. Kjærlighet er ikke noe for meg lengre, har aldri vært, og vil aldri bli det. Hvorfor kaste bort så mye tid på bullshit? Haha, selvom jeg følte at dette virkelig var noe spesielt. Noe jeg aldri skulle gi opp.
Neste dag.
Justin's P.O.V
Nope, kommer fortsatt ikke over det som skjedde igår. Jeg er bare glad for at Camile er ute av bilde. Hva ville ha skjedd hvis ingen la merke til det med drinken ogsånt?
Får bare late som ingenting har skjedd, og gå vidre. Det som skjedde igår, forblir der. Nå må jeg gjøre meg klar til neste konsert.Victoria's P.O.V
Jeg sitter ved frokostbordet, og tenker over alt som skjedde igår. Det ble alt for mye på en kveld. Først det med Camile, og så det med Mathias. Alt må være så komplisert, og det er jeg så lei av. Kanskje jeg bør ta en liten ferie snart, og glemme alt annet.
"Justin?" Roper jeg etter han.
"Ja, jeg er her" svarer han fra sofaen.
"Jeg lurte på om vi kunne ta en liten ferie etter turnén?" Spør jeg forsiktig og håper på et ja som svar.
"Ja, så klart hvor vil du dra til?" Spør han og får øyenkontakt med meg.
"Ehh.. Hva med London?" Svarer jeg, men jeg kunne ikke ta øynene mine vekk fra han.
"Greit, jeg skal bare høre med Scooter så får vi se når vi kan dra" sier han og smiler til meg før han går, og leter etter Scooter.
Jeg går til rommet mitt, og der sitter Nathalie. Jeg går så bort til henne, og spør om hun vil bli med. Og det kunne hun siden det er snart sommerferie. Så går jeg vidre til Mathias sitt rom. Uten å tenke over det så går jeg bare inn, og der ligger Mathias og en jente. Jeg ser ikke helt hvem det er på starten, men så ser jeg nærmere og det er Selena. Som i Selena Gomez. Hva gjør hu her?
"Unnskyld, det var ikke meningen å bare komme inn" sier jeg og små løper ut.
"Hva har skjedd? Ser ut som om du så ett spøkelse" sier Justin og begynner å le litt for seg selv.
"Selena og Mathias er inne på rommet" sier jeg og later som om det ikke er noe stort. Selvom det var veldig kleint.
"Selena Gomez?" Spør han med store øyner.
"Hvor mange Selena'er kjenner du?" Spør jeg sarkastisk.
"Hva gjør hun her?" Spør han og går mot meg.
"Vet ikke" svarer jeg. Jeg ser at han himler med øynene og går sin vei.
"Hva var det for noe?" Spør jeg, og går etter han.
"Å unnskyld, det var ikke ment for deg. Selena kom ut av rommet, og jeg kunne bare ikke se på henne" svarer han. Nå ble jeg lettet.
"Hvorfor det? Er dere ikke bestevenner eller no?" Spør jeg og ser på han. Det her er faktisk ganske interessant.
"Det er komplisert"
"Jeg har hele dagen på meg jeg, så det er bare å starte" sier jeg.
"Nei, det er bare det at vi hadde en liten diskusjon før jeg dro" forteller han.
Justin's P.O.V
Selena er tilbake. Jeg kan ikke tro det jeg har savnet henne så mye. Dessuten så må jeg innrømme at jeg savner henne, og fortsatt vil ha henne tilbake. Jeg tenker kun på henne hver gang noen nevner navnet hennes, eller hvis jeg ser henne et eller annet sted. Når jeg tenker over det så tror jeg kanskje at, jeg også har følelser for Victoria.
Jeg vet rett og slett ikke hva jeg skal gjøre. Eller jo, jeg kan ikke risikere å miste Selena igjen. Denne gangen så skal jeg virkelig kjempe for henne.
"Hva tenker du på?" Spør Victoria.
"Å nei ikke no, men vi kan dra til London en uke etter at turnén er over. Jeg skal teste ut lyden ogsånt til konserten imorgen, så jeg er nødt til å gå. Hade" sier jeg og går så fort som mulig.
YOU ARE READING
Jason vs Justin? (Under redigering)
FanfictionEn helt vanlig jente på 18 år hadde et forferdelig liv. Der moren døde og faren hennes torturerte henne. Men det er ikke det hele. Denne jenta finner også ut at noen av beste venninnene hennes ikke er til å stole på. Hva vil skje når to kjente gutte...