"Hva er det du ville fortelle oss?" spør jeg pappa forsiktig.
Jason kommer og setter seg ved siden av meg.
"Jo, du vet det med..
..Believe Tour'en? Vi er nødt til å reise tidligere enn det jeg forventer. Jeg vet ikke hvor mye tidligere, men du må være forberedt" forteller pappa.
"Hva?" sier jeg litt lavt og er helt målløs. Det er nå jeg innser at jeg skal være borte fra vennene mine i flere måneder.
Jeg løper opp på rommet mitt og gjemmer meg under dyna. Hvordan skal jeg si dette til vennene mine? Konmer de til å glemme meg og hate meg for at jeg drar? Jeg har så mye i hodet mitt nå at jeg vet ikke hva jeg skal gjøre.
Jeg går inn på badet og tar meg en dusj. Det pleier å roe meg ned, litt ihvertfall.
Jeg pusser tennene mine og går ut av badet og bort til senga. Jeg skrur på tv'en og venter på at håret tørker. Det blir en stor dag imorgen så jeg bestemmer meg for legge meg med en gang håret mitt blir tørkt.
Neste dag
Jeg går mot skolen og inn. Skapet mitt er midt i gangen så jeg prøver å gå dit uten at noen legger merke til meg. Noe som mislyktes.
"Hei, V" hører jeg at Nathalie prøver å si til meg igjennom all den støyen.
"Hei, N" svarer jeg henne.
"Går det bra eller? Du ser veldig lei deg ut. Hva har skjedd?" spør hun i et sett.
"Hvor er Camile og Mathias? Det er noe jeg må fortelle dere" sier jeg til Nathalie.
Nathalie viser til meg at Camile og Mathias er ute. Så vi begynner å gå mot dem.
"Hei, dere. Det er noe jeg må fortelle dere" starter jeg.
Jeg tar et tungt pust og ser opp mot dem.
"Pappa, har blitt bodyguarden til Justin altså Justin Bieber" fortsetter jeg og stopper litt før jeg fortsetter igjen.
"Og jeg er nødt til å bli med på hele Believe Tour'en" avslutter jeg.
"Ja, og jeg skal synge sammen med Ariana på en konsert til helga" sier Camile ironisk.
"Jeg mener det. Og jeg skal snart reise så jeg må slutte på skolen" sier jeg og tårene bare renner ned kinnene mine.
Nathalie trøster meg, og tar med meg til en do for å tørke bort tårene.
"Jeg tror deg. Og Camile bare tuller" sier Nathalie for å trøste meg.
Jeg bare skjønner ikke hvorfor Camile reagerte slik.
*RING*
"Timene starter, det er best at vi går til timen nå" sier Nathalie og jeg nikker.
Hele dagen har jeg for en gang skyld fulgt med i timene. Når dagen er slutt tenker jeg at jeg burde snakke med Camile.
Så jeg begynner å gå mot henne. Men jeg blir stoppet av..
YOU ARE READING
Jason vs Justin? (Under redigering)
FanfictionEn helt vanlig jente på 18 år hadde et forferdelig liv. Der moren døde og faren hennes torturerte henne. Men det er ikke det hele. Denne jenta finner også ut at noen av beste venninnene hennes ikke er til å stole på. Hva vil skje når to kjente gutte...