Denne siden er bare helt tragisk. Tenk at det er noen som går rundt og stalker meg. Alt er bare bullshit. Jeg skal da vell ikke velge mellom noen. Jeg liker alle tre like godt.
Jeg tror kanskje jeg bare skal legge meg. Det er en stor dag imorgen.
Jeg legger meg ned i sengen og ser at Jason kommer ut med hånkelet rundt livet. Hvorfor må jeg komme inn hver gang Jason er ferdig med å dusje? Snakk om timing.
"Skal du legge deg allerede?" spør Jason og tørker håret sitt.
"Ja, det blir en lang dag imorgen" svarer jeg og legger meg ordentlig ned og sovner sakte.
Neste dag
Jeg våkner før alarmen min ringer. Jeg har ikke sovet så godt i natt. Jeg kommer til å savne dem utrolig mye.
Nathalie's P.O.V
"HVA?!" skriker jeg.
"Du kan ikke forlate meg allerede" sier jeg og er på gråten.
"Husk å ringe, sende meldinger også kan vi ha facetime eller så skyper vi" sier jeg og klemmer henne lenge.
"Mathias" får hun fram mens hun fortsatt gråter.
Han kommer mot henne, og gir henne en utrolig varm, god og lang klem.
"Jeg kommer til å savne deg utrolig mye" sier han og ser kjempe trist ut.
Han hvisker noe til Victoria som jeg ikke får med meg.
Victoria's P.O.V
"Jason skal ta godt vare på deg. Hvis ikke får han noe med meg å gjøre" hvisker Mathias til øret mitt. Jeg blir glad for å høre disse ordene. Jeg føler meg tryggere når jeg hører sånt.
Jeg går inn på skolen og bort til skapet mitt. Jeg tar ut alt som er mitt og putter det oppi veska. Og resten som ikke er mitt gir jeg til bibliotekaren.
Jeg ser at Britney kommer mot meg. Hva har hun tenkt til å gjøre nå da?
"Hei, jeg har hørt nyheten. Jeg kan ikke tro at du skal dra. Jeg kommer til å savne deg mye" sier hun ironisk. Det kan man høre på lang avstand.
"Deg å" svarer like ironisk som henne og kanskje mer.
Jeg går til klassene på trinnet og tar farvel. I hver klasse så kommer jentene og klemmer meg. Og begynner nesten å gråte.
Jeg drar hjem igjen og starter og pakke ned så mye jeg kan. Nå er det bare to dager igjen til vi drar. Jason er nede og hjelper pappa med noe.
Nathalie's P.O.V
Telefon samtale.
Meg: Hei, det er Nathalie.
Mathias: Hei, hva er det som er så viktig at jeg måtte ringe deg asap?
Meg: Vi må ha en avskjedsfest for Victoria. Vi kan vell ikke la henne dra uten en siste fest og farvel?
Mathias: Greit, skal dette være en overraskelse eller skal hun vite det?
Meg: Overraskelse så klart. Det er det som er best.
Mathias: Så hvor skal vi ha det? Hjemme hos henne eller skal vi kanskje leie et sted?
Meg: Hun fortalte meg om et nydelig sted der man kan bade. Vi kan ta det der.
Mathias: Du kan veien og vet hvor det er, sant?
Meg: Ja så klart.
Mathias: Når skal vi ha det?
Meg: Hun drar jo på torsdag så vi er nødt til å ha det imorgen.
Mathias: Greit, jeg kan sende melding til alle på skolen unntatt Britney og dem.
Meg: Jeg kan ta meg av mat og drikke ogsånt. Du kan invitere dem og imorgen tidlig så drar vi til det stedet og dekker på ogsånt.
Mathias: Greit, snakkes.
Meg: Hade.
Telefon samtale slutt.
YOU ARE READING
Jason vs Justin? (Under redigering)
FanfictionEn helt vanlig jente på 18 år hadde et forferdelig liv. Der moren døde og faren hennes torturerte henne. Men det er ikke det hele. Denne jenta finner også ut at noen av beste venninnene hennes ikke er til å stole på. Hva vil skje når to kjente gutte...