Victoria's P.O.V
Jeg våkner av at jeg hører noen lyder nede i stua. Jeg hører at vi skal på stranda. Så gøy da. Jeg går inn på badet og tar meg en dusj. Så skifter jeg til noe behagelig. Jeg går ned og spiser frokost.
"Victoria, vil du bli med til senteret idag?" spør pappa meg helt ut fra det blå.
"Jaa" svarer jeg kjempe glad.
"Vi drar om et kvarter" sier pappa og jeg løper opp for å skifte til noe annet og sminke meg.
Et kvarter senere.
"Jeg er klar. Skal vi dra nå?" spør jeg.
"Faren din venter ute, kom" sier Jason og leier meg ut til bilen.
Så ivrig han er idag da. Jaja, det som betyr noe nå er at jeg skal på shopping.
Vi har vært på senteret i seks timer nå. Hvordan kan dem ikke klage? Jeg har gått innom ALLE butikkene på senteret. Guttene trengte litt nye klær de også.
"Skal vi dra hjem nå?" spør jeg for akkurat nå er det ingen butikker vi ikke har vært på.
"Greit" sier dem og smiler fra øre til øre. Jeg vet at de er lei av dette. Så jeg skal ikke torturere dem lengre.
Nå er vi endelig hjemme. Alle la seg ned og hvilte. Etter en halvtime så avbryter Jason stillheten.
"Skal vi kanskje dra til stranda eller noe?" spør Jason.
"Ja, det høres gøy ut" sier pappa.
Det er jo dette de sikkert snakket om imorges.
"Ja, jeg skal opp og skifte nå" sier jeg før jeg spurter opp trappen og inn på rommet. Jeg tar en turkis bikini der overdelen er stroppløs.
Jeg tar så en mørkeblå olashorts og en en hvit magetopp over. Jeg går ned og tar på noen flip flops.
"Er alle klare?" spør pappa.
"Jaa" svarer jeg og Jason.
Vi setter oss inn i bilen og kjører. Denne veien virker ganske kjent. Vi stopper foran den skumleskogen igjen. Skal vi bade her?
Det begynner å bli mørkt så jeg skjønner ikke hvorfor vi er her.
Jason tar bort noen greiner som sist gang. Jeg ser nesten ingenting siden det er så mørkt.
Plutselig lyser det i hele området.
"OVERRASKELSE" roper dem. Det er jo nesten hele skolen. Eller kanskje det er det til og med.
Det er jo helt perfekt her. Det er en DJ, et par bord til mat og drikke, også har vi mange bord rundt omkring til gjestene antar jeg.
Og det er satt opp lys overalt. Det er rett og slett perfekt. Jeg er helt målløs. Jeg står her og måper.
"Er alt dette til meg?" spør jeg og kjenner noen tårer som er på vei ned kinnet mitt.
"Vi ville bare ha en siste fest og farvel før du drar på den turen" forteller Nathalie.
"Dere er alle herlige" sier jeg høyt.
"Så hva venter vi på? Start festen" skriker jeg og DJ'en gjør jobben sin.
Jeg gir Nathalie en stor klem. Vent, Jason han kan bli tatt.
"Hvor er Jason" spør jeg og jeg føler at jeg begynner å få panikk.
"Slapp av, han kommer når alle er drita så ingen kjenner han igjen" sier Nathalie. Det får meg til å roe meg ned.
"Skal vi gå å bade?" spør jeg ivrig.
"Så klart" jeg og Nathalie begynner å gå mot innsjøen. Vi tar av oss klærne og hopper utti. Resten av kvelden har vært helt utrolig. Jeg kunne ikke ønsket meg bedre venner enn dem.
Eller en bedre bestevenninne.
Klokken nærmer seg to på natta og folk begynner å dra hjem. Til slutt er det ingen igjen unntatt meg, pappa, Nathalie, Mathias og Jason.
"Vi kommer til å savne deg så mye" sier Mathias og gir meg en av de gode, varme og lange klemmene hans.
"Jeg kommer til å savne dere altfor mye" sier jeg og klemmer begge to samtidig.
____________________
Endelig ferdig med den "maratonen" den ble kortere enn planlagt. Men det gjør ikke noe. Noen av delene ble ekstra lange. Også er det mindre skrivefeil. Håper dere liker historien min.
-AnonymXX
YOU ARE READING
Jason vs Justin? (Under redigering)
FanfictionEn helt vanlig jente på 18 år hadde et forferdelig liv. Der moren døde og faren hennes torturerte henne. Men det er ikke det hele. Denne jenta finner også ut at noen av beste venninnene hennes ikke er til å stole på. Hva vil skje når to kjente gutte...