Nathalie får store øyner når hun ser Justin.
Nathalie's P.O.V
"Ehm.. Hei" hilser jeg på Justin, og kjenner at jeg blir helt rød.
"Går det bra med deg?" Spør Justin og setter seg ved siden av meg. Jeg kjenner at hjertet mitt banker fortere og fortere.
"Typisk beliebers" sier Mathias.
"Ja, nesten alle er sånn når de møter meg. Det er ganske søtt egentlig" sier Justin og jeg føler at jeg kommer til å besvime igjen.
"Pust rolig, inn og ut" sier Justin og prøver å roe meg ned. Jeg gjør som han sier og puster rolig.
"Så hvor er Victoria?" spør jeg rolig etter all den langsomme pustingen.
"Hun står ved siden av scenen. Hun skal være OLLG idag, og etter det kommer dere snikende bak henne som en overraskelse" forteller Justin.
"Åå så søtt" sier jeg, og jeg kan se at han begynner å rødme litt. På den andre siden så ser Mathias rasende ut.
"Greit, så dere kan gå inn på det rommet, og når Victoria er på scenen så kan dere gjemme dere bak det teppet" sier Justin. Jeg og Mathias nikker som et svar.
"Da må jeg på scenen nå, snakkes" sier han og blunker før han løper mot scenen.
Det er virkelig søtt. Tenk at han har planlagt så mye. Og det bare for Victoria. Hun må virkelig være den heldigste jenta på jord.
Jeg og Mathias går inn på det rommet Justin viste oss. Det viser seg at det er garderoben hans.
"Går det bra?" spør jeg Mathias for han ser rasende ut. Det er skummelt å se at Mathias er sånn.
"Helt fint" mumler han. Jeg ser det på han at det er noe.
"Mathias? Seriøst, hva er det?" spør jeg rolig.
"Det er ingenting, okei?" sier han irritert.
"Du kan bare fortelle det til meg"
"Kan du ikke bare gå å hente noe å drikke" sier han og fikser på håret. Jeg gjør som han sier for man vet aldri hva som skjer. Eller kommer til å skje.
Jeg går ut av garderoben, og ser at Victoria sitter på en stol på scenen. Hun er OLLG nå. Jeg må skynde meg og si det til Mathias.
Victoria's P.O.V
Jeg står ved siden av scenen, og ser på Justin opptre. Han er så flink. Det er snart tid for OLLG så hvor er jenta?
Jeg ser meg rundt i salen, og leter etter noen vakter som kanskje skal ta med OLLG jenta til scenen. Jeg kjenner en varm pust i nakken. Jeg snur meg, og der står Justin. Han svetter litt, eller veldig mye.
"Victoria, vil du være One less lonley girl?" spør han med valpeøyner. Han er kjempe søt nå, og ligner faktisk veldig mye på en valp. En altfor fin valp.
"Ja" sier jeg smilende fra øre til øre. Justin rekker ut hånden, og jeg tar den gledelig imot. Han fører meg til en stol midt på scenen. Det eneste jeg klarer å gjøre er å smile som en liten tulling.
Wow, det er utrolig mange mennesker her. Det er ihvertfall mer enn jeg forventet ihvertfall. Jeg ser meg rundt for å lete etter Nathalie, Camile og Mathias. Det er helt umulig å finne dem blandt alle disse. Tror kanskje jeg bør gi opp.
Justin er snart ferdig med å synge, og danse. Øynene mine følger etter han, og alle bevegelsene han gjør. Det høres sikkert bare rart ut. Han kommer mot meg med en blomsterkrans, blomsterbukket, konfetti og en bamse. Som jeg kan huske så pleier det aldri å være så mye? Jaja, gjort er gjort haha.
YOU ARE READING
Jason vs Justin? (Under redigering)
FanfictionEn helt vanlig jente på 18 år hadde et forferdelig liv. Der moren døde og faren hennes torturerte henne. Men det er ikke det hele. Denne jenta finner også ut at noen av beste venninnene hennes ikke er til å stole på. Hva vil skje når to kjente gutte...