Del 38

824 24 0
                                    

Han har litt mørkt, blondt hår. Det er Jason.

Han er like fin uansett hårfarge. Han tar på seg noen briller. Okei, nå ligner han ikke på Jason lengre. Litt langt og blondt hår, briller, en helt annen klesstil, og nå som han kommer nærmere så er ikke det de øynene jeg er vandt til. De er grønne.

"Hvordan ser jeg ut?" spør Jason og begynner å le seg i hjel. Det skjønner jeg godt.

"Ikke en Jason ihvertfall" svarer jeg og begynner å le selv.

"Kom nå så går vi" sier pappa og himler med øynene.

"Og forresten vi kan bare gå rett inn til flyet etter at de sjekker koffertene og oss. Så Jason, du trenger ikke å bekymre deg om du blir tatt" sier pappa rett før vi steller oss i køen.

Etter sjekken så går vi til venterommet. Det er ganske mange mennesker til å være klokken tre på natta. Jeg ser meg rundt, for å se om det er noen ledige plasser. Der er det noen. Jeg gir tegn til at pappa og Jason skal følge etter meg. Vi setter oss ned.

Så får jeg øye på han gutten. Hva gjør han her? Jeg føler at han følger etter meg. For en stalker. Det her er bare skummelt.

*The flight to Canada are now ready in five minutes. Please wait until the door is open*

Alle sammen begynner å reise seg, og gjøre seg klar. Det står at de med førsteklassesseter skal inn først også videre. Jeg, pappa og Jason går nå inn på flyet. Wow, det er helt sykt fint her. Vi setter oss ned på setene våres, og legger koffertene opp.

Jason og jeg sitter sammen, og pappa sitter litt lengre frem. Det er en dame som sier at flyet går snart. Og at vi må feste setebeltene. Jeg begynner å bli kjempe nervøs. Lettere sagt jeg begynner å skjelve.

Jason holder den ene hånden min med begge hendene hans.

"Det her kommer til å gå så bra" sier han og gir meg en klem, før han tar på setebeltet.

Jeg begynner å rødme igjen. Hvorfor rødmer jeg alltid når han er i nærheten? Hvorfor blir jeg nervøs når jeg og Jason er alene? Hvorfor får jeg sommerfugler i magen hver gang jeg er med han? Hvorfor har jeg slike følelser når jeg vet at jeg ikke liker han? Og når jeg vet at han ikke liker meg.

Jeg ser ut av vinduet, og flyet begynner å kjøre. Så letter den. Jeg begynner klemme hardt i hånden til Jason. Han prøver å roe meg ned, ved å stryke meg på arm min.

Etter en halvtime så klarer jeg å ta det rolig. Jeg må på do nå, så jeg tar av meg setebeltet og går ut av setene. Så prøver jeg å finne doen. Der er den. Jeg går inn, og gjør meg ferdig.

Så går jeg ut av doen, og treffer noen med døra med et uhell. Jeg hjelper han opp, og ser at det er han gutten. Nå begynner jeg å bli lei av å kalle han for den gutten.

"Unnskyld det var ikke meningen. Går det bra med deg?" Spør jeg i et sett.

"Hahah, det går bra" sier han og holder seg på hodet. Så snur han seg ordentlig mot meg, og får store øyner.

Jason's P.O.V

Hm.. Victoria har brukt ganske så lang tid nå. Kanskje jeg bør gå å sjekke om det skjer noe.

Så hører jeg noen som nesten skriker "Victoria, Victoria". Jeg løper mot den stemmen, og der ser jeg Victoria. Hun står og klemmer han gutten. Hva er det han gjør her egentlig? Jeg kjenner jeg begynner å bli irritert. Driver han å følger etter oss eller noe? For det her går for langt.

"Så hva heter du?" spør Victoria han.

"Victoria, faren din leter etter deg" avbryter jeg dem. Victoria går ut. Mens jeg står her med han gutten.

Jason vs Justin? (Under redigering)Where stories live. Discover now