"Greit, hvis du slipper meg" sier jeg og furter.
Det gjør faktisk utrolig vondt og jeg får så vidt puste.
Han løfter meg opp og bærer meg i brudestilling mot senga.
Plutselig åpner døra seg.
Det er pappa.
"Jason, ikke finn på no tull husker du?" sier pappa.
"Ja, sir" sier Jason
Sir? Okei, nå har jeg sikkert gått glipp av noe.
"Men jeg skulle egentlig komme for å si god natt" sier Pappa og smiler.
"Natta" sier Jason og jeg likt.
Og pappa går ut og lukker døra etter seg.
"Ja, Jason ikke finn på noe tull" sier jeg og flirer.
Vi begge starter å le.
"Natta" sier jeg før jeg sovner.
"Natta, søta" svarer han.
Jason's P.O.V
'Hun er bare så søt når hun sover' tenker jeg mens jeg ligger her og ser på henne en stund. Helt til jeg husker at hun sov i undertøyet sitt. Jeg kunne ikke noe for det men jeg knepper opp bh'en hennes og tok den av forsiktig. Wow. De er store og fine! Jeg begynner å ta på dem. Massere dem. Wow. De var så deilige. Faen! Jeg kjente at jeg begynner å få boner.
Jeg hopper ut av senga og går raskt men stille bort til badet. Jeg må bare få det bort. Så her sitter jeg da. Hvorfor må hun være så tiltrekkende? Etter en stund ble jeg ferdig. Jeg går ut igjen og la meg til å sove.
Neste dag.
Victoria's P.O.V
Jeg våkner av at alarmen min går. Jeg setter meg opp og ser at Jason fortsatt sover. Da er det skole idag da. Det blir plutselig litt kaldt. Det var da jeg fant ut av at jeg ikke hadde på bh. Jason! Åå! Han er så pervers! Jeg står opp, men blir fort dratt ned igjen.
"Hvorfor skal du opp så tidlig?" spør han mens han myser og er fortsatt halv trøtt.
"Det er noe som kalles for skole" svarer jeg han.
"Åå.. Kan du ikke bli hjemme idag?" spør han og lager valpeøyner.
Nei ikke nå igjen. Vær sterk Victoria!
"Nei, jeg kan nok ikke det"
Jeg står opp og går til badet for å dusje og ordne meg. Jeg pusser tennene og vasker meg i ansiktet. Etter det så tar jeg av trusa for å dusje. Ja, jeg har jo ikke noe mer enn det på meg. På grunn av Jason. Åå den gutten!
Etter at jeg hadde dusjet så tok jeg hånkelet og tar den rundt kroppen min. Så går jeg ut for å hente noen klær til å ha på. Siden det er ganske så varmt og det er jo tross alt sommer så tar jeg på meg en lyseblå highwaist shorts, en hvit crop-top og en rutete skjorte som jeg har rundt livet. Jeg går inn på badet for å skifte også tar jeg på hverdagssminken min. Idag ble jeg faktisk utrolig fornøyd med brynene mine. Jeg hater eller liker ikke å ha skikkelig tykke, tynne, rette eller for mye form på brynet. Ja jeg er veldig kresen på sånt. Da jeg gikk ut av badet så plystra Jason. Jeg kjenner jeg begynner å rødme litt.
Jeg går ned trappa og inn på kjøkkenet for å spise frokost. Jeg setter meg ned og smører en brødskive. Etter at jeg ble ferdig med å spise putter jeg tallerkenen inn i oppvaskmaskinen. Klokken er allerede 08.00. Jeg tar på de korte hvite conversa mine og begynner å gå til skolen. På vei til så stopper jeg rett før skolen og bestiller en frappe fra Starbucks.
Skolen har ikke ringt inn enda. Jeg går rundt for å lete etter Nathalie, Camile og Mathias. Der, fant dem.
_____________________
STAI LEGGENDO
Jason vs Justin? (Under redigering)
FanfictionEn helt vanlig jente på 18 år hadde et forferdelig liv. Der moren døde og faren hennes torturerte henne. Men det er ikke det hele. Denne jenta finner også ut at noen av beste venninnene hennes ikke er til å stole på. Hva vil skje når to kjente gutte...