Del 50

564 25 4
                                    

Neste dag.

For en natt. Det blir så rart å se Camile nå. Vent, jeg skal egentlig ikke vite det her enda. Får vell bare late som om ingenting har skjedd.

Jeg går ut av rommet og til frokostbordet.

"Sovet godt?" spør pappa.

"Ikke veldig akkurat" svarer jeg. Hvorfor sa jeg det? Så dum jeg er.

"Hvorfor ikke?" spør pappa. Han virker litt glad idag altså enda gladere enn vanlig.

"Jeg fikk bare ikke sove" svarer jeg. Jeg smører på en brødskive, og setter meg ned ved siden av Nathalie.

"Vi må overnatte på et hotell idag fordi det er noe galt med bussen" sier Scott og går til frokostbordet der alle sitter.

"Okei" mumler noen av oss.

Jeg er ferdig med frokosten så jeg går inn på rommet mitt. Jeg finner frem mobilen, og sender en melding til Nathalie. Hvis jeg spør Nathalie om å snakke sammen foran alle andre. Så vil de mistenke noe, spesielt Camile.

Kom inn på rommet mitt når du er ferdig med frokosten, alene. -V

Greit, kommer nå. -N

Nathalie kommer inn på rommet mitt, og låser igjen døra.

"Hva er det? Har det skjedd noe?" spør Nathalie.

"Nathalie, du er min aller bestevenn/venninne. Vi forteller alt til hverandre ikkesant?" spør jeg henne nervøst.

"Ja, så klart. Hva er alt det her for noe?" spør hun. Jeg forteller alt det Mathias fortalte meg igår. Øynene til Nathalie er blitt store, og munnen er åpen.

"Seriøst?" spør hun forskrekket.

"Jeg vet ikke helt begge de er jo bestevennene mine" svarer jeg og blir helt forvirret.

"Men Nathalie, vet du om noe av det her?"

"Nei, jeg hadde også sagt ifra til deg som Mathias gjorde hvis jeg visste noe om dette"

"Takk, jeg vet at jeg kan alltid stole på deg" sier jeg og gir henne en klem.

"Husk at jeg vil støtte deg, og være på din side uansett hva som skjer" sier hun støttende. Det er så godt å ha så gode venner.

"Jeg skal bare be Mathias komme" sier jeg og tar frem mobilen igjen.

Kom inn på rommet mitt asap. -V

Mathias svarte ikke, men han kom så fort han kunne. Jeg går og åpner døra.

"Bare kom inn og sett deg ned på sengen der"sier jeg og peker mot senga. Jeg lukker og låser igjen døra. Så går jeg og setter meg ned på senga ved siden av de andre.

"Mathias, jeg har sagt det til Nathalie. Og hun lover å ikke si det til noen" forteller jeg.

"Greit, men vi må virkelig holde oss sammen" sier han. Jeg og Nathalie nikker.

"Hva skal vi gjøre med dette?" spør Nathalie.

"Hun drar jo tilbake inatt. Så vi kan egentlig bare ignorere henne" forteller Mathias.

"Men hun sa at hun og Britney skal prøve å ødelegge livet mitt" sier jeg og får frysninger av å tenke på det.

"Victoria, du er på en turnébuss med verdenskjente Justin Bieber. Jeg tror ikke noen kommer til å klare å gjøre deg noe" forteller Mathias.

"Sant" sier jeg og Nathalie likt og begynner å le litt.

"Og jeg kommer til å være her mesteparten av tiden" forteller Mathias.

"Takk, jeg føler meg ihvertfall trygg nå. Men hva med Nathalie? Hun skal ta samme fly som Camile" sier jeg og blir litt redd igjen.

"Det var det jeg glemte" roper Nathalie. Jeg og Mathias ser rart på henne.

"Jeg snakket med pappa, og han sa at jeg kunne dra hjem til Miami når Mathias skal det. Sånn at vi kommer og drar sammen" sier hun. Alle tre begynner å juble som bare det.

"Vent litt" sier jeg og avbryter den lille feiringen vår.

"Jeg tror noen banket på" sier jeg går mot døra for å sjekke. Jeg åpner den, og der står Justin.

"Jeg hørte dere snakket om meg" sier han og smiler mens han går inn.

__________________

Unnskyld for så lite oppdatering i det siste, men jeg har vært veldig mye syk. Og det er lekser og alt det der. Så jeg beklager virkelig for at det tar så lang tid før neste del kommer.

Håper dere liker historien min. Les, vote og kommenter!

Hvordan vil dere at historien skal fortsette? Mer drama? Romantikk? Komedie? Trist?

Jason vs Justin? (Under redigering)Where stories live. Discover now