Del 35

770 26 0
                                    

Nå er dagen her da. Huset føles så tomt. Tante skal bo her i mellomtiden. Heldigvis. For noen må jo passe på huset.

"Er du klar" avbryter Jason tankene mine. Jeg snur meg mot han, og rister på hodet. Han tar armen sin rundt meg, og trekker meg inntil han.

"Det kommer til å gå fint. De månedene kommer til å gå så fort" hvisker han.

Jeg prøver å nikke.

"Kan vi bare sove litt til? Klokken er bare åtte" spør han. Jeg nikker og kommer enda nærmere Jason. Etter en liten stund så sovner begge to.

"Opp og stå" roper pappa.

Jeg ser på klokken og den er 12 allerede. Wow, jeg har virkelig sovet godt idag. Jeg står opp, og går inn på badet, og gjør det jeg pleier hver morgen.

Så kommer Jason inn og gjør sitt. Jeg og Jason går ned for å spise frokost. Også hjelper vi til med å bære kofferter.

Pappa liker å ha alt klart før vi drar. Sånn i tilfelle hvis vi glemmer noe.

Det er fortsatt tre timer til vi drar. Jeg går opp og sminker meg litt. Man vet aldri hvem man møter, og kanskje en av de stalkerne tar et bilde.

Pappa drar for å kjøpe noe. Så jeg og Jason er alene i huset.

Jason's P.O.V

Jeg klarer det ikke stort mer. Etter å ha tilbringet en del tid med henne. Så har jeg fått sterke følelser. Følelser som jeg trudde aldri skulle komme igjen. Jeg liker henne, eller jeg elsker henne. Jeg har bare lyst til å holde rundt henne, og kalle henne for jenta mi, engelen min, eller bare min.

Det føles så tomt å ikke ha henne i nærheten. Jeg er betatt av henne. Og jeg kan ikke noe for det. Hvordan skal jeg vise at jeg elsker henne?

Kanskje jeg burde prøve eller hva hvis..

"Hva tenker du på?" spør Victoria og avbryter tankene mine.

"Nei, ikke noe" svarer jeg kjapt. Søren, hun la sikkert merke til at jeg løy. Eller det er åpentbart. Jeg håper ikke hu tror at jeg tenker på henne.

"Jo, det er det" sier hun og prøver å få øyenkontakt med meg. Kanskje hun vil prøve å se om jeg lyver. Ikke på tale om at jeg viser noe usikkerhet.

"Nope" sier jeg.

"Greit, om det er noe så spør meg" sier hun. Jeg smiler til henne og hun begynner å gå bort fra meg. Det er en sjanse å få si det, en gang for alle.

"Victoria?" spør jeg. Hva er det jeg gjør? Ånei jeg skal vell ikke si det eller?

"Ja?" svarer hun. Flott, Jason nå må du enten si det eller bare finne på noe.

"Nei, glem det. Jeg glemte hva jeg skulle si" sier jeg til slutt. Jeg kjenner at hjertebankene mine stiger opp i halsen på meg. Men så fort Victoria går bort igjen så blir det borte.

Jeg elsker henne virkelig, og kan gjøre alt henne vil. Jeg gjør absolutt alt for henne. Om jeg bare kan holde rundt henne og kalle henne for 'jentami'. Så kan jeg endelig død lykkelig.

*TUT TUUT*

"Victoria! Pappa er her" roper jeg. Victoria spurter ned med en bag. Vi går ut av huset og låser den. Før vi går til bilen og setter oss inn.

"Da skal vi først til hotellet og bo der til imorgen. For da kommer flyet vårt. Victoria, husk å ikke løp og hopp på han. Og ikke skrik, bare vær vanlig. Og Jason prøv å ikke lage tredje verdenskrig" forteller pappa.

"Greit" sier jeg og Victoria og furter.

"Da drar vi. Neste stopp, hotellet" sier faren til Victoria. Han er i veldig godt humør idag ser jeg.

Det tar kanskje en time å kjøre dit. Jeg pleier ikke akkurat å gjøre noe annet enn å sove. Hva annet kan jeg gjøre i en bil? Når jeg ikke er den som kjører.

Victoria sover allerede hun. Okei, jeg må slutte å stirre på henne. Men hun er så fin. Okei, ta deg sammen Jason.

Victoria's P.O.V

Jeg føler at bilen stopper, så jeg prøver å våkne for å se hvor vi er. Jepp, jeg hadde rett. Bilen stoppet og pappa og Jason tar ut koffertene og bagene. Jeg går ut, og tar mine kofferter og bagen min. Så går jeg inn på hotellet og setter meg ned og venter på pappa.

Der kommer han. Han går og snakker med damen. Han får nøkler, og vi går til rommet vårt. Siden vi skal bare være her i 12 timer. Så har vi bare et rom med tre senger, et bad, en sofa, tv, minikjølebar og en liten garderobeskap.

Jeg er fortsatt sliten så jeg går til en tilfeldig seng, og legger meg ned til å sove.

Senga er veldig deilig, og dyna og putene er kjempe myke. Her trives jeg godt.

Jason vs Justin? (Under redigering)Where stories live. Discover now