Nathalie's P.O.V
*RING RING*
Telefonen min ringer. Hvem er dette? Jaja, jeg tar den likevel.
Telefonsamtale.
Meg: Hei, dette er Nathalie.
Ukjent: Heisann, jeg ville bare fortelle deg noe. Men da må du love å ikke frike ut, okei?
Meg: Greit, jeg lover.
Ukjent: Jeg er Justin Bieber.
Meg: Serr? Nei, vent du må bevise det. Legg ut et bilde, og skriv 'N' under bildet.
J (Justin): Greit, hvis du ikke tror meg så.
Jeg tar på høyttaler, og går inn på instagram. Også inn på brukeren hans.
J: Sånn nå har jeg lagt det ut.
Jeg oppdaterer profilen hans, og der ser jeg at han har lagt ut et bilde. Og det står 'N' under bildet også.
J: Tror du meg nå da?
Meg: Jaa!
J: Men grunnen til at jeg ringer er fordi Victoria.. Hun går igjennom veldig mye, så jeg tenkte at du, Camile og Mathias kunne komme. Det ville hjulpet henne ihvertfall.
Meg: Så klart kommer vi. Eller jeg og Mathias kommer ihvertfall. Jeg tror kanskje Camile kommer senere.
J: Greit det er bare å komme til turnébussen, og send meg en mld. Så kommer jeg, og henter dere. Eller så får faren til Victoria hente dere eller noe.
Meg: Ja, greit. Vi tar det første flyet som kommer.
J: Greit, jeg gleder meg til å møte vennene til Victoria.
Meg: Bestevennene mener du vell?
J: Ja, haha. Så klart det.
Meg: Da snakkes vi da, Justin. Hadet.
J: Jepp, snakkes. Hadet, Nathalie.
Telefonsamtale slutt.
Okei, nå kan jeg skrike.
"Nathalie går det bra?" spør pappa, som kommer løpende inn på rommet mitt.
"Jaja, det er bare det at Justin Bieber ringte meg" starter jeg å fortelle.
"Sikker på at det er Justin Bieber, og ikke noen idioter som tulleringer, Nathalie?" spør pappa og ser rart på meg.
"Ja, se her han la ut bilde og skrev 'N' under. Det var det jeg ba om som et bevis" fortsetter jeg å fortelle.
"Så bra da, men hva var det han snakket om?" spør pappa veldig nygjerrig.
"Han vil at jeg, Mathias og Camile skal dra til turnébussen, for å møte Victoria. Victoria har det kjempe tøft nå, så hun trenger oss" avslutter jeg.
"Det er greit" sier han.
"Seriøst? Mener du det?" spør jeg ivrig.
"Ja, du er gammel nok. Og du er ganske ansvarsfull. Også stoler jeg på deg så klart" svarer pappa. Jeg går bort til han, og klemmer han.
"Tusen, tusen, tusen takk pappa" roper jeg med gledestårer i øynene.
Det er ikke ofte at jeg får lov til noe slikt. Så det er best å gjøre noe nytte ut av det. Også, pappa stoler på meg. Han synes også at jeg er ansvarsfull. Det er veldig snilt av han å si slikt. Han er unormalt snill idag. Nei, jeg skal ikke gjøre noe med det. Det er bra at han er så glad en gang i blandt.
Best jeg sier i fra til de andre.
Mathias's P.O.V
*RING RING*
Det er Nathalie. Håper ikke det er enda en shoppingmaraton. Det orker ikke jeg.
Telefonsamtale.
Meg: Hei, hva skjer?
N (Nathalie): Hei, 27 pizzaer er på vei til deg nå. Så det er bare å lage plass til de.
Meg: Nathalie?
N: Neinei, det er Miami-Pizzarestaurant. Du har bestilt 27 pizzaer, og de kommer snart.
Meg: Nathalie?
N: Okei da, det er meg. Skulle bare kødde litt med deg.
Meg: Hahah
N: Men jo det jeg skulle si er at Justin ringte.
Meg: Ja, sikkert og Miley ringte meg istad.
N: Nei, jeg kødder ikke engang. Han ba oss om å komme til turnébussen. Du skjønner, Victoria har det veldig tøft nå, og hun trenger oss.
Meg: Handler det om Victoria? Hvorfor sa du det ikke først? La oss ta det første flyet til Canada.
N: Okei, møt meg på flyplassen om tre timer. Hvis du ikke kommer så stikker jeg bare fra deg.
Meg: Wow, slapp av. Jeg kommer, så klart.
N: Greit, da snakkes vi.
Meg: Ja, hadet.
N: Hadet.
Telefonsamtale slutt.
Camile's P.O.V
*RING RING*
Meg: Hallo?
N: Hei, det er Nathalie.
Meg: Hei, så hva skjer?
N: Victoria trenger oss i Canada, så vi er nødt til å dra dit.
Så klart er det noe med Victoria. Det er alltid noe med Victoria.
Meg: Jeg tror ikke jeg kan. Du vet, mamma og pappa lar meg ikke dra så langt.
N: Men hun trenger oss virkelig mye nå.
Meg: Jeg er lei for det, men jeg kan bare ikke. Men du får hilse henne fra meg, og si at jeg savner henne. Jeg skulle ønsket, men jeg kan bare ikke.
N: Greit, jeg skal hilse henne. Men jeg er nødt til å stikke nå. Hadet.
Meg: Hadet.
Telefonsamtale slutt.
Hvorfor må absolutt alt handle om henne? Guttene, venninnene, og egentlig alle. Hun er bare oppmerksomhetsyk. Jeg hater sånne mennesker.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Jason vs Justin? (Under redigering)
FanficEn helt vanlig jente på 18 år hadde et forferdelig liv. Der moren døde og faren hennes torturerte henne. Men det er ikke det hele. Denne jenta finner også ut at noen av beste venninnene hennes ikke er til å stole på. Hva vil skje når to kjente gutte...