Del 25

781 27 0
                                    

Chris's P.O.V

Wtf? Sa hun nettopp Jason? Eller skulle til å si. Jeg håper virkelig ikke at det er Jason McCann for da er jeg ferdig.

Det er åpentbart at hun tenker på han Jason fyren. Jeg som trodde at jeg har vunnet hjertet hennes eller noe. Jeg får bare overse det. Jeg vil ikke at ting skal bli kleinere enn det allerede er.

Jeg tilbyr henne om å bli kjæresten min, og hun svarer nei? Virkelig? Hun bør føle seg heldig som faktisk fikk det tilbudet av meg.

"Det går fint. Skal vi dra hjem?" spør jeg uten å tenke på noe annet enn henne. Hun er jo ganske fin, men jeg er jo sammen med Britney.

"Ja, greit" svarer henne og smiler. Av en eller annen grunn så blir jeg litt varm inni meg når hun smiler.

Vi reiser oss og jeg bestemmer meg for å bære henne til bilen. Hun ser bare rart på meg og prøver å komme seg ned. Men jeg har ikke tenkt til å slippe henne ned heller så jeg holder henne ekstra hardt.

Jeg setter henne inn i bilen og hun begynner å le svakt.

"Hva var det for noe?" spør hun.

Hm.. Hva skal jeg svare nå?

"Jeg hadde bare lyst" sier jeg og smiler til henne. Jeg vet at dette smilet får alle jenter til å drømme seg bort. Uten tvil.

Vi har nå kommet oss frem til huset hennes. Før hun rekker å gå til døra så stopper jeg henne. Jeg tar tak i armen hennes og trekker hun inntil meg. Jeg holder rundt midjen, og ser i øynene hennes før jeg planter et kyss rett ved siden av munnen hennes.

Jeg kan ikke gå for fort fram siden hun sa nei til meg. Men jeg må få henne til å tro at jeg er hodestupt forelsket i henne.

Det går jo egentlig etter planen. Hun liker meg fortsatt, men bare ikke på den måten. Det holder nok egentlig. Jeg må bare få henne til å stole på meg. Det har jeg ikke tenkt på, jeg rekker ikke å bevise noe. Men det holder sikkert hvis jeg bare sier det.

"Victoria, som sagt jeg er her alltid for deg hvis du trenger meg. Du kan alltids komme til meg, okei? Og uansett hva som skjer så kan du også stole på meg" hvisker jeg til øret hennes. Jeg kan høre hjertebankene hennes. Det er søtt hvis hun faktisk går på dette.

Jeg gir henne en klem før jeg går til bilen min, og kjører hjem igjen.

Victoria's P.O.V

Jeg kan ikke tro hva som faktisk skjedde nettopp. Det føles så ekte, men samtidig som en drøm.

Det blir bare kleint hvis pappa og Jason spør hva jeg har gjort idag. Jeg hater egentlig å lyve til faren min, men hvis jeg skal slippe denne kleine samtalen. Så er jeg nødt til å fortelle noe annet troverdig. Selvom jeg allerede har fortalt til Jason at jeg skulle på date. Håper ikke at han har fortalt det til faren min nå.

Jeg går inn i huset, og prøver å gå så forsiktig som mulig bort til trappen.

"Hei, Victoria. Hvor har du vært idag?" spør pappa fra kjøkkenet.

"Ehm.. Bare vært ute med noen venner" svarer jeg og løper bokstaveligtalt opp trappen og inn på soverommet.

"Askepott har kommet hjem fra drømmeprinsen ser jeg" er det første Jason sier til meg i det jeg kommer inn.

Han står der med hånkelet rundt livet og et annet som han tørker håret sitt med.

Han har jo DEN fine kroppen, og håret hans er vått men fortsatt fint.

"Ta et bilde eller noe" sier han og begynner å le.

"Ellers takk" svarer jeg han og går inn på badet.

"You know you want it" sier han før jeg lukker døra til badet.

Det jeg ikke skjønner er hvorfor jeg tenker så mye på han. På daten med Chris så tenkte jeg på Jason, jeg forestilte meg at det var Jason som jeg var på date med. Hva er han for meg? Og hva er jeg for han?
*****
Jeg er ferdig og går nå ut av badet.

"Jason?" spør jeg og prøver å få oppmerksomheten hans. Siden han ser helt konsentrert ut på tv'en

"Ja?" svarer han og skrur av tv'en.

"Hva er det jeg er for deg?" spør jeg han. Jeg vet ikke hvorfor jeg gjorde det, men jeg må ha et svar. Jeg kommer ikke til å klare å sove godt hvis han ikke svarer meg.

"Du er ei jente som jeg er utrolig glad for at du lar meg bo her. Og du er som en prinsesse for meg, og jeg er vakten din. Du er også en veldig god venn" svarer han og smiler litt fake egentlig.

Men jeg tror på det han sier. Det som irriterer meg er at jeg vet at det er noe mer. Noe mer som han ikke har sagt. Jeg får vell bare vente litt til før jeg spør han på nytt. Kanskje han sier noe annet da.

Jeg legger meg ned og stirrer på taket før jeg faktisk klarer å sovne.

_____________________

Heisann! Jeg har tenkt til å ha en maraton igjen, i natt. Bare det at denne gangen så blir det flere deler. Håper dere liker historien min hittil😊

-AnonymXX

Jason vs Justin? (Under redigering)حيث تعيش القصص. اكتشف الآن