Det høres ut som en på 30/40 året. Det er..
..Pappa. Hva gjør han her?
"Hei, pappa. Hva gjør du her? Skal ikke du egentlig være på jobb nå?" spør jeg han.
"Jo, men jeg har fri nå. Siden jeg fant ut at vi skal dra lørdag neste uke. Så jeg trenger tid til å pakke" svarer han og ser spent ut på meg.
Det er jo en positiv ting at vi skal reise jorda rundt. Det eneste problemet er at jeg ikke får sett vennene mine.
Jeg sukker og går bort til sofaen og setter meg ned. Pappa kommer like etter og setter seg ved siden av meg.
"La oss ikke tenke så mye på det. Skal vi heller se en film?" spør han trøstende.
Jeg smiler og nikker til han.
Resten av dagen har jeg og pappa sett på mange filmer og spist god mat.
Jeg ser at pappa er trøtt, og bestemmer meg for å gå å legge meg. Det er jo tross alt skole imorgen.
Så jeg går opp på rommet mitt. Jeg ser at Jason ligger på senga. Det er litt rart at jeg ikke har sett han før nå. Jeg legger meg ved siden av han og sovner.
Britney's P.O.V
Jeg står og snakker med Isabelle og Tiffany om sminke, gutter og det vanlige egentlig før skolen starter. Jeg ser at Chris kommer mot meg. Jeg ser på han og biter meg svakt på underleppen.
"Hey, babe" sier han og blunker til meg.
"Hei, kjekken" sier jeg flørtende.
"Hør jeg vet det høres rart ut siden vi fortsatt er sammen. Men jeg skal ta med Victoria på date idag" forteller han meg.
"Hva? Er du blitt gal?" spør jeg han.
"Det er bare fordi jeg trenger henne til imorgen"
"Du trenger henne? Jasså. Til hva da?" spør jeg og kjenner at sinne mitt bygger seg opp.
"Jeg og noen kompiser har tenkt til å ta noen bilder og kanskje filme henne. Også legge det ut på nettet" sier han.
Nå står både jeg og han og smiler lurt.
"Jeg visste at gutten min aldri ville svikte meg" sier jeg til han og kysser han lett på de myke leppene hans.
*RING*
Skolen starter og skolegården begynner å bli tom. Jeg går inn et stykke før Chris for å ikke vekke noen mistanker.
*****
Chris's P.O.VSkolen er over, og jeg har tenkt til å si i fra til Victoria at jeg henter henne klokken 16.00.
Der kommer henne. Hun ser faktisk deilig ut idag.
"Hei, søta" sier jeg til henne for å få oppmerksomheten hennes.
"Å hei Chris" svarer hun og rødmer. Wow, jeg kunne lett ha dumpet Britney for henne. Ok Chris, fokuser nå.
"Jeg henter deg klokken 16.00 så vær klar" sier jeg og blunker til henne før jeg går bort til bilen og kjører hjem.
Siden dette må virke troverdig så pyntet jeg meg litt ekstra. Og bruker også litt ekstra parfyme.
Victoria's P.O.V
Jeg kan bare ikke tro det. Jeg skal på date med Chris idag. Jeg må finne ut hva jeg skal ha på. Jeg kan ikke pynte meg alt for mye i tilfelle Chris går med hverdagsklær. Men det må være noe spesielt.
Etter to timer. Så er jeg endelig ferdig med å gjøre meg klar.
"Wow, hvor skal du? Festen er ikke før imorgen" sier Jason og studerer meg.
"Jo, festen er imorgen, men jeg skal på en date idag" sier jeg og smiler som en idiot.
"Å.." sier han og ser på gulvet mens han går bort.
Hva er det egentlig med han?
Jeg ser at Chris har kommet så jeg går ut for å møte han.
"Hei" hilser jeg og venter på svar.
Han bare står der med store øyner. Jeg knipser foran ansiktet hans og han 'våkner'.
"Hei, du ser kjempe fin ut" sier han. Jeg ler på måten han sa det på.
Han tar tak i hånden min og leier meg til bilen. Han åpner døren for meg, og jeg setter meg inn. Så går han på den andre siden og setter seg han og.
For en gentleman han er.
Vi kjører et stykke unna og endelig stopper han.
Wow, det er..
ESTÁS LEYENDO
Jason vs Justin? (Under redigering)
FanficEn helt vanlig jente på 18 år hadde et forferdelig liv. Der moren døde og faren hennes torturerte henne. Men det er ikke det hele. Denne jenta finner også ut at noen av beste venninnene hennes ikke er til å stole på. Hva vil skje når to kjente gutte...