Sola skinner og det er fortsatt varmt.
Og idag er den festen jeg har gledet meg så mye til.
Det er fortsatt flere timer til den starter. Jeg tror festen starter klokken åtte.
Jeg går til klesskapet og tar fram en behagelig joggebukse og en singlet. Så går jeg til badet for å ordne meg.
Jason's P.O.V
Jeg våkner av at jeg hører noen lyder. Det er bare Victoria som dusjer. Jeg skrur på tv'en og venter på at Victoria blir ferdig.
Om den jenta dusjer så lenge en gang til så går jeg bare inn. Hun bruker ALT for lang tid i dusjen, og det er ikke engang sikkert at hun legger merke til meg mens hun dusjer.
Men idag lar jeg det gå.
Jeg ser en film på netflix, og skulle til å reise meg opp for å sjekke om hun er ferdig. Men det er ikke nødvendig lengre for der står Victoria og lukker igjen døra til badet.
Vent litt, det er noe som skal skje idag. Hva er det igjen? Åja, festen. Det er fortsatt en stund til. Kanskje jeg skal ta med Victoria ut før festen. Det kan ikke skade å ha det litt gøy før festen.
"Victoria?"
"Ja?" svarer hun med den lyse og fine stemmen hennes.
"Vil du bli med ut idag? Før festen" spør jeg.
"Ja, greit hvor skal vi?" spør hun og ser veldig spent ut.
"Det er en overraskelse" sier jeg og blunker til henne. Hun begynner å rødme igjen.
"Men et hint, ta med bikini" sier jeg og går inn på badet for å ordne meg.
Victoria's P.O.V
Okei, nå vet jeg ihvertfall at vi skal bade, men hvor? Mener han kanskje det bassengstedet som åpnet nylig. Hm.. uansett så gleder jeg meg kjempe mye. Det er lenge siden jeg har vært ute å bada.
Nå må jeg bare finne en bikini å ha på da. Her er den. Den er svart med gull perler på trådene.
Jeg tar på meg bikinien og en svart shorts med en stor t-skjorte over. Jeg tar opp håret i en dott, og pakker ned ting jeg tror jeg kommer til å trenge.
Nå er både jeg og Jason klare så vi går ned, og sier i fra at vi skal ut.
Jason begynner å kjøre mot en skog. Hva, en skog? Jeg ser ikke engang et sted der vi kan bade, og skogen ser litt skummel ut. Jason går ut og det samme gjør jeg. Han tar tak i hånden min, og smiler mens han leier meg lengre inn i skogen.
Jo, dypere vi går i denne skogen. Jo, mørkere blir det.
"Jason, hvor er det vi egentlig skal?" spør jeg med litt redsel i stemmen min.
"Hit" sier han og dytter bort noen greiner.
Plutselig kjenner jeg at noen solstråler som treffer meg rett i ansiktet.
YOU ARE READING
Jason vs Justin? (Under redigering)
FanfictionEn helt vanlig jente på 18 år hadde et forferdelig liv. Der moren døde og faren hennes torturerte henne. Men det er ikke det hele. Denne jenta finner også ut at noen av beste venninnene hennes ikke er til å stole på. Hva vil skje når to kjente gutte...