Victoria's P.O.V
Plutselig ringer telefonen min. Det må nok være Camile. Siden ingen andre ringer meg så tidlig. Ikke det at noen faktisk ringer meg på denne tiden heller. Så jeg bestemmer meg for å ta den, uten å legge merke til hvem det egentlig er.
Telefon samtalen:
Camile: Hei! Gjett hva?
Meg: Hei, hva da? Hva har skjedd?
Camile: Eller vent litt. Skal bare legge til Nathalie til samtalen.
*Legger til Nathalie*
Nathalie: Hei? Hvem er dette?
Meg&Camile: Hei, det er oss Victoria og Camile.
Nathalie: Hvorfor ringer dere så tidlig? På en søndag?
Meg: Ja, Camile hvorfor gjør vi det?
Camile: Alle tre skal på Justin Bieber konsert om 3 måneder!!
*Alle skriker i kor*
Meg: Hva? Seriøst? Hvilke plasser har vi?
Camile: Jeg vet ikke helt hva pappa skal bestille. Jeg skal i hvert fall prøve å få han til å bestille Diamond Circle. Og vi MÅ skaffe oss Meet & Greet!
Meg: Shiit! Jeg klarer nesten ikke å vente.
Nathalie: Jeg gleder meg sykt mye! Vi må snart på shopping, jenter. For å feire dette så klart.
Meg: Ja, greit. Men jeg må legge på. Er fortsatt utrolig trøtt etter i går.
Camile: Okei, jeg sender melding så fort jeg får vite noe mer. Hade da snakkes vi.
Meg&Nathalie: Hade, snakkes.
Telefon samtale slutt.
"Hade, jenta mi. Nå må jeg gå på jobb" sier han før han går ut. Jeg ligger bare her på sofaen i stua og ser rart på han. Jeg trudde han var sint på meg? Men men, jeg kan bare ikke bli sint på han uansett hva. Han er tross alt faren min. Uten han hadde ikke jeg vært her. Uten han hadde ikke jeg eksistert. Jo, også glemte jeg å nevne en ting til. Faren min er ikke en gammel og typisk pappa. Min er muskeløs. Han ser ut som en blanding av Zac Efron og Dave Franco.
Det er søndag idag så det er ikke så mye å gjøre akkurat. Jeg begynner dagen med å gå inn på badet for å ta meg en dusj. Jeg kan vell innrømme at jeg dusjer utrolig lenge. En god stund senere så kom jeg meg ut av dusjen. Jeg har hånklet rundt kroppen min, og går til rommet mitt for å hente klær fra klesskapet. Helt til jeg ser en gutt som sitter på sengen min. Da stopper jeg opp.
______________________
Hvem tror dere at det er som sitter på senga til Victoria?
Faren til Victoria, Justin, Jason, Mathias eller en ukjent person?
YOU ARE READING
Jason vs Justin? (Under redigering)
FanfictionEn helt vanlig jente på 18 år hadde et forferdelig liv. Der moren døde og faren hennes torturerte henne. Men det er ikke det hele. Denne jenta finner også ut at noen av beste venninnene hennes ikke er til å stole på. Hva vil skje når to kjente gutte...