Del 52

478 17 0
                                    

Nathalie's P.O.V

*Bank bank*

"Kom inn!" roper jeg. Jeg ser på døra, og venter på hvem som skal komme inn. Det er Camile.

"Heihei" hilser hun.

"Hei" svarer jeg og Mathias. Victoria er på badet, og dusjer.

Samtale mellom de tre.

C(Camile): Det er noe jeg må fortelle dere.

M(Mathias): Ja?

N(Nathalie): Ok, bare si det rett ut.

C: Jeg vet ikke helt hvordan jeg egentlig skal si dette.

N: Dette klarer du så fint.

C: Victoria, er ikke en man kan helt stole på. Hun går bak ryggen på mange, og "stjeler" typen din.

M: Åå..

N: Hvorfor tror du det?

Samtale over.

*PLING*

"Du fikk en melding fra Britney" sier jeg og gir henne mobilen.

"Vent, det er ikke hun Britney fra skolen?" spør jeg, og later som om jeg er overrasket og nygjerrig.

"Ehm.. nei" svarer Camile fort, og hun nølte litt på starten. Jeg vet jo at det er Britney fra skolen. Jeg gir et blikk til Mathias, og det ser ut som om han forstår det.

"Camile, kan du gå ut litt? Vi må ordne oss til etterpå ogsånt" sier han, og prøver å få Camile til å gå ut av rommet.

"Men ikke si noe til henne da" sier Camile. Mathias lukker døren akkurat før vi kunne ha svart henne.

Samtale mellom Nathalie og Mathias.

N: Så skal vi si dette til Victoria?

M: Ja, hun fortjener jo å vite det. For å si det sånn så har ikke Victoria gjort noe galt. Som Camile som gikk bak ryggen på oss, og hun vet hvor mye vi misliker Britney. Etter alt det Britney gjorde mot oss, så forstår jeg ikke hvorfor Camile er så god venn med henne. Det er ikke det at jeg har så mye imot henne. Det er bare det at jeg føler at hun har skuffet oss.

N: Ja, det samme føler jeg også. Og jeg er helt enig i det du sier. Vi har jo kjent Victoria utrolig lenge. Vi vet at vi kan stole på henne, og hun har ikke engang gjort noe ille mot noen. Unnatt Britney, men hun er et unntak. Så jeg synes at vi bør fortelle det til Victoria når hun kommer ut av badet.

Samtale slutt.

"Fortelle meg hva da?" spør Victoria fra badet.

"Jo, kom hit jentami. Vi har en del å fortelle deg" sier jeg. Jeg og Mathias forteller alt det som skjedde til Victoria.

"Seriøst? Tror Camile at jeg prøver å stjele andres kjærester og alt det? Og det med at jeg går bak ryggen på dere?" spør Victoria overrasket.

"Jepp, vi vet at du ikke kunne ha gjort noe sånt. Så jeg og Mathias støtter deg 100%" forteller jeg til Victoria.

"Dere er de beste bestevennene man kan ha" roper hun og klemmer oss. Eller det føles som om hun moser oss.

"Justin hva gjør du der?" hører vi noen rope utenfor døra. Håper ikke at han vet alt nå.

Jason vs Justin? (Under redigering)Where stories live. Discover now