Przed dziećmi Hadesa stanął skołowany Percy.
- Hej - przywitał się niepewnie morskooki - miałem Ci przekazać Alice,że Chejron wyznaczył nas,byśmy roznieśli jakieś ankiety...- powiedział drapiąc się po karku,jednocześnie wręczając dziewczynie papiery - mamy na to cały tydzień,współczuję Ci,chodź pewnie domek nr.5 lepiej Cię przywita niż mnie - tu zaerknął dyskretnie w kierunku roześmianych dzieci Aresa- To do zobaczenia - uśmiechnął się,po czym odszedł
Nico tylko coś mruknął w odpowiedzi,chciał zniknąć w cieniu,lecz powstrzymała go ręka dziewczyny.Córka Hadesa przejrzała kartki z uwagą,a na widok numeru pewnego domku uśmięchneła się szeroko, nieświadona swojego czynu.
- Chyba już wiem jak zacząć Twoją znajomość z Solansem mój drogi....
~*💀*~
Alice miała do przepytania 10 domków,w tym swój,więc już jeden mogła odhaczyć.
Ankieta dotyczyła różnych żeczy dotyczących życia codziennego w obozie i innych bzdetów.
Na pierwszy ogień wybrała domek Aresa,by mieć to już z głowy.
Zapukała głośno w drzwi domku,dziwiąc się iż ktoś ją usłyszał ze wzgledu na głośną muzykę rockową dobiegającą ze środka,śmiała sądzić,że był to akurat jeden z kawałków AC/DC.
Drzwi otworzyły się z hukiem a w nich stanął barczysty chłopak.- Czego? - warknął
- Cieszę się tak samo jak ty,że tu jestem - mrukneła dziewczyna - wybacz,że przeszkadzam,lecz Chejron przydzielił mi zadanie,mianowicie każdy z domów musi wypełnić tandetne ankiety,które on sam prawdopodobnie wymyślił - tu wyciągneła ku niemu zwiniętą kartkę - możecie to wypełnić teraz,lub późnej oddacie mi to do końca tygodnia
Chłopak tylko spojrzał na nią z niedowierzaniem i zatrzasnął jej drzwi przed nosem.
Przyznam,że dzieci Hadesa są na codzień dość spokojne,lecz jeśli ktoś je zdenerwuje (a niektóre łatwo zdenerwować.....ekh...Nico...ekh),to lepiej nie wchodź im w drogę,bo inaczej można pożegnać się z tym światem.
Alice zaczęła walić pięściami w drzwi,kiedy wreszcie po długim czasie otworzył jej ten sam chłopak,widocznie chciał coś krzyknąć obraźliwego w jej kierunku,lecz zanim zdołał chodźby pisnąć,został przyciągnięty przez zdenerwowaną dziewczynę,która przemówiła do niego mrocznym głosem przyprawiającym o ciarki,jagby tysiące cierpiących dusz z tartaru chciało wydostać się na zewnątrz wraz z jej słowami:- Posłuchaj mnie nędzniku - przemówiła a chłopak szeroko otworzył oczy z przerażenia - nie chcę mi się przebywać w twoim towarzystwie,tak samo jak ty w moim,więc może nie trujmy sobie życia nawzajiem,bo pewnie długo nie pożyjemy i nie utrudniaj mi tego bezsensownego i tandetnego zadania i weź ten cholerną kartkę i miejmy to wreszcie z głowy - warknęła po czym wepchnęła chłopakowi kawałek papieru,po czym ruszyła w stronę domku nr.13 mając już dość tego dnia na dziś.
~*💀*~
- Witaj Niuanda!(Kto oglądał "Stowarzyszenie Umarłych Poetów",ten wie o co chodzi) - wykrzyknął po raz setny tego dnia jakieś dziecko Aresa w kierunku zażenowaniej Alice,która miała nadzieję,że jak najszybciej się ulotni z pory obiadowej
- Co za idiota to wymyślił - warknęła oparta głową na lewej ręce
- Wiedziałem,że z nimi jest coś nie tak,lecz nie wiedziałem,że aż tak...-mruknął Nico - czemu w ogóle się Ciebie uczepili?
- Jeden z nich mnie zdenerwował no i powiedziałam co o nim myślę - powiedziała dziewczyna,po czym westchneła miałam dzisiaj iść jeszcze roznieść te ankiety do innych,ale mi się już nic nie chce po spotkaniu z tymi idiotami
- Nie dziwię Ci się - mruknął,kiedy usłyszał jak jakiś kolejny ganoń nazywa jego siostrę "Niuandą"
- Chodź - powiedziała dziewczyna wstając,wzięła za rękę Nica i ruszyła w stronę jeziora,tam gdzie zawsze siedzieli we dwójkę i podziwiali zachód słońca,który pozwolał im chodź na chwilę zapomnieć i otaczających ich świecie,bogach,herosach,potworach,które pragnęły ich śmierci,niebezpieczęństwie i mogli w spokoju wspominać najbliższych ciesząc się jednocześnie chwilą wytchnienia.
Wtedy mogli poczuć się jak zwyczajni nastolatkowie,zwykłe rodzeństwa,które się nie przejmowało tym iż jutro mogą nie dostać już możliwość oglądania tego wspaniałego zachodu słońca.
YOU ARE READING
One-shoty/Reader/OC [ZAMÓWIENIA REALIZOWANE]
FanfictionPrzyjmuję zamówienia na one-shoty z: -HARREGO POTTERA -PERCY'EGO JAKSONA -WIEDŹMINA - AKTOR/AKTORKA - MARVELA -MAGNUSA CHASE -PIOSENKARZ/PIOSENKARKA Przyjmuje zamówienia typu: - np.Percy x Reader - np.Draco x OC - OC x Reader ZAMUWIENIA OTWARTE!!! ...