@ElaKara: Okula giderken bu kadar mutluluk biraz şov bence 🙄
@MükemmelAda: Bugün de gözlerim bayram etti 🤩
@SayeÇağan: Montumu çalıp da fotoğraf atman biraz dayaklık bence..
@ElaKara: Üzgünüm yenge o artık benim @SayeÇağan
******
" Büyükada'dan Dört yapraklıya, Büyükada'dan Dört yapraklıya. Beni duyuyor musun? Tamam. " Kulaklığımdan gelen ses ile elimi mikrofona koydum.
" Evet duyuyorum, tamam. "
" Saat dokuz yönünde düşman var. Acele et. Tamam. "
" Anlaşıldı Büyükada. Tamam. " Elimi çabuk tutarak dolabın kapağını açtım. Elimdeki posteri en rahat görünebilecek bir yere koyup dolabı kapattım.
" Görev tamamlandı Büyükada. Tamam. " Etrafı izleyerek yürümeye başladım. Daha sonra Yalın'ı görmemle tabiri caizse ayaklarımı popoma vura vura koşmaya başladım.
Ada'nın yanına varır varmaz derin bir nefes vererek sıraya oturdum. Bu aksiyon niye mi? Şöyle, Yalın'ın dolabına İsmail YK posteri koymuştum. Gördüğünde yüzünde oluşacak ifadeyi dört gözle bekliyordum.
" Çikolata? " Ada elindeki çikolatayı bana uzatıp sorduğunda büyük bir ısırık aldım. Yemek yemek güzeldir.
" Sence grup kurar kurmaz yazmakla hata mı ettim? Ya anlarsa ben olduğumu? " Ada yarısı gitmiş çikolatasına hüzünle bakmayı bırakıp bana döndü.
" Yalın bir mal. Karşısına geçip ben anonimim desen de anlamaz yani. " Rahatlayarak arkama yaslandım. Ama rahatımı telefonumun titremesi bozmuştu. Etrafta gözlerimi gezdirdim. Yalın hem elindeki postere bakıp gülüyor hem de telefonuyla ilgileniyordu. Telefonu çıkarmam dikkat çeker diye Ada'yı da alıp tuvalete gittik.
Yalın: Y.K'dan İsmail YK posteri..
Yalın: Bunu odamdaki en özel yere koyacağım.
Ela: Neresi orası?
Yalın: Boxer çekmecem 🖤
Ela: Manyak mısın?
Yalın: Evet!!
Ela: Vallaha senle uğraşılmaz.
Ela: Gidiyorum ben akşam yazarım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Y.K | Texting
Short StorySERİNİN İKİNCİ KİTABIDIR!!! -TAMAMLANDI- Ela: Şşt şekerim benim! Ela: Seni kırtlarım yerim! Ela: Of of yarim yarim! Ela: Dayanamam yandım bittim!! Mey || Texting kitabının devam kitabıdır. Onu okumadan gelmeniz tavsiye edilmez!! * 05.11.18 tarihin...