3.7

15.4K 928 264
                                    



Kerim: Yalın efkara bağladı biri bana yardım etsin.

Uykumdan Kerim'in bu mesajı ile uyanmıştım ve küfür ederek geri yatmıştım. Yalın'ı hatırlamak istemiyorum dedikçe çocuk her yerden çıkıyordu. Onu çok fazla özlemiştim.

Telefonum çalması ile yeniden yastığımın altından telefonu aldım ve araya baktım. Tahmin etmek zor değil tabii ki Yalın arıyordu.

" Ne var? " Bir süre ses gelmediğinde kapandı mı diye ekrana baktım ama hâlâ açıktı.

" Geri dööön!! " Aniden bağırması ile telefon elimden yere düşmüştü ve ben telefonu almaya çalışırken yataktan düşmüştüm. Ne hoş!

" Ne bağırıyorsun deli danalar gibi? "

" Ela seni çok özledim bak vallaha. "

" Sen içtin mi? " Sesi tuhaf geliyordu ve kelimeleri ağzında yuvarlıyordu.

" Evet! Aşkından hep. " İçip eski sevgiliyi arama klişesini de yerine getirdiğine göre artık rahatça ölebilirdim.

" Salak salak konuşma da git kahve iç. " İki hafta geçmişti gittiğinden beri. Özlemiştim ama belli etmiyordum. Sürünsün köpek.

" Benim ilacım sensin Y.K " Uzun zaman sonra ondan duyduğum bu isim ile bütün duygularım kabardığında hemen telefonu kapattım. Kapatmasaydım onu affederdim.

Zaten kalbim beynimi de ele geçirmiş sürekli affetmemi söylüyordu ama ben süründürmekte kararlıydım. Bu işin sonu eninde sonunda sarılıp barışmamız ile bitecekti ama beni ne kadar üzdüğünü anlamasını bekliyordum.

Aklıma ona anonimlik yaptığım zamanlar geldiğinde burukça gülümsedim ve saatin kaç olduğunu önemsemeden yataktan kalktım. Ben de kahve içsem iyi olacaktı.

Kahveyi hazırlayıp mutfaktaki masaya oturdum ve oturmamla eş değer zamanda telefonuma bildirim geldi. Saate baktığımda gecenin üçü olduğunu görmemle göz devirdim. Bu saatte bile rahat bırakmıyorlardı.

Aslı Ada: Ela müsait misin?

Ela: Hayır dersem yazmayı bırakacak mısın?

Aslı Ada: Hayır.

Ela: Söyle o zaman.

Aslı Ada: Bana neden sert davranıyorsun?

Ela: Çünkü Yalın ile alakalı bir şey diyeceksin.

Aslı Ada: Aramız iyi yani?

Ela: Az daha soru sorarsan olmayacak.

Aslı Ada: Tamam tamam söylüyorum o zaman.

Aslı Ada: Bak, Yalın'ın yaptığı şeyin aptalca olduğunu biliyorum.

Aslı Ada: Ama buraya geldiğinden beri hiçbir şey yapmıyor.

Aslı Ada: Okula gitmediği için babamla kavga edip duruyor.

Aslı Ada: Her gece bilmediği bu ülkede geç saatlerde eve geliyor ve geldiğinde de dayak yemiş oluyor.

Aslı Ada: Ne yaptığını bilmiyorum bana söylemiyor.

Aslı Ada: Barışmasan bile onu ikna eder misin?

Aslı Ada: Kendine gelmesi için.

Ela: Elimden bir şey gelmez Aslı.

Ela: Oraya okumaya gitmesi bizim ilişkimizi etkilemezdi fakat o bunu düşünemedi.

Y.K | TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin