" Ela! Mavi gözlü yakışıklı bir erkek kapıda! Senin arkadaşın olduğunu söylüyor geri yollayayım mı? " Yaren ablanın bağırması ile koşarak aşağı indim. Ne demek geri yollamak?" Bir yanlışlık oldu herhalde Ela'nın bildiğim yakışıklı arkadaşı yok. Var da bu kadarı yok yani. " Yaren abla Yalın'ın yanağını gerçek mi diye parmaklarken elini tuttum.
" Yanlışlık yok Yaren abla arkadaşım o. " Gözlerini kısarak bir bana bir Yalın'a baktı.
" Tamam o zaman iyi eğlenceler. " Salona girene kadar sessizliğini koruduktan sonra kapıdan geçer geçmez bağırdı.
" Kesin sevdiği çocuk bu eheheheh " Eheheh mi?
Yalın duymadığı için şanslıydım sanırım. Yoksa büyük bir rezillik çıkardı.
" Trip devam mı? " Yanında yürüdüğüm için artan kalp atışlarımı susturmaya çalışırken neden trip attığımı dahi unutmuştum.
" Ne tribi? " Kahkaha atınca gözlerimden kalpler fışkıracak sanmıştım. Hayatım napıyorsun?
" Ohoo senin kafa uçmuş. " Senin yanında ne zaman uçmadı ki?
" He o trip. Bitti ya o. " Ellerimi önümde kavuşturup yürümeye devam ettim.
" Taksiye binelim alışveriş merkezi uzak biraz."
" Olur. " Taksi durağına yürüyüp on dakika taksi bekledikten sonra nihayet birine binebilmiş ve alışveriş merkezine varmıştık.
" Ee ne alacağım ki? " Etrafına bakındı daha sonra bir mağazaya doğru yürümeye başladı.
" Sweatshirt hastasıdır kendileri. " Onaylayıp peşinden mağazaya girdim. Bir sürü sweatshirt arasından siyah olanı seçip aldık. Bu kadar kolay olacağını düşünmemiştim vallaha.
" Şimdi eve mi gidiyoruz? " Yalın'ın sorusu ile omuz silktim. Allah'ım nolur gitmeyelim!
" Eve gitsek iyi olur aslında akşam Kerim'in evinde toplanacağız oraları halletmemiz lazım."
He zaten bir duam kabul olsa dişimi kıracağım!
" Olur ama önce eve gitmem lazım. Üzerime uygun bir şeyler giyeyim. " Başını sallayıp beni çıkış kapısına yönlendirdi. Bunu yaparken de belime dokundu. Belime. Benim belime!
Kına yakmam lazım.
Tekrar bir taksiye binip eve geldiğimizde vedalaşıp ayrıldık. Ağla kalbim ağla!
Zile basıp kapının açılmasını bekledikten ve Yaren ablanın evin sahibi edasıyla kapıyı açmasından sonra odama çıktım. Banyo yapmam, giyinmem, süslenmem ve Kerim'in evine gitmem lazım. Uzun işler..
Ama hepsinden önce kendimi yatağa atıp yedek telefonumdan Yalın'a yazdım.
Ela: Demek doğum günü.
Ela: Demek Ela ile hediye almaya gitmeler.
Ela: Sen istiyor dayak?
Yalın: Cin misin?
Ela: Tövbe haşa ne alaka?
Yalın: Nereden biliyorsun bunları?
Ela: Ee takip ettim sizi.
Yalın: Bir sapıklık yapmadığın kalmıştı Y.K
Ela: Sevdiceğimi elin kızlarından korumak benim görevim.
Ela: Ve korudum.
Yalın: Ela arkadaşım.
Deme öyle üzülüyorum ulan.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Y.K | Texting
Short StorySERİNİN İKİNCİ KİTABIDIR!!! -TAMAMLANDI- Ela: Şşt şekerim benim! Ela: Seni kırtlarım yerim! Ela: Of of yarim yarim! Ela: Dayanamam yandım bittim!! Mey || Texting kitabının devam kitabıdır. Onu okumadan gelmeniz tavsiye edilmez!! * 05.11.18 tarihin...