Gençler hazır internet bulmuşken bir bölüm daha atayım sonra toz olacağım 🖤" O yemeği hanginiz yapıyorsa yaktı haberiniz olsun. " Kerim'in mutfağa koşturmasından anlıyorduk ki, yemeği o yapmaya çalışmıştı.
" Beceriksiz. Neyse ki zenginsin. Evlendiğimizde bir yardımcı tutarız. " Ada ojelerini sürerken konuştuğunda Yalın'ın göğsüne daha da sığındım. Yanmış yemeğin kokusu beni darlamıştı ama Yalın'ın parfümü beni kendime getiriyordu.
" Hâlâ parfüm markanı bana söylemedin. " Mırıldanışım sayesinde gözlerini televizyondan çekti ve burnunu saçlarımı götürdü.
" Sen de şampuan markanı. " Güldüm. İkimiz de inadımızdan birbirimizde en sevdiğimiz özellik olan kokularımızı söylemiyorduk. Aslında ikimiz de öğrenebilirdik. Şahsen odasına girip parfümüne bakabilirdim. O da şampuanıma ama yapmıyorduk işte.
" Güzelim yemek boşa gitti. " Kafamı sığındığım yerden kaldırıp Kerim'e baktım.
" Güzelim yemek dediğin şey makarna. " Omzunu silkip koltuğa oturdu ve ayaklarını orta sehpaya uzattı.
" Sonuçta yemek. " Cevap verme gereği duymadan ayağa kalktım.
" Tatile geldik oturuyoruz. Kalkın gezelim. " Ada ojelerine doğru üflerken ayaklandı ve bana hak verdiğini belli eden bir tavırla odasına doğru yürüdü. Kardeşim bir tepki verseydin keşke. Hâlâ oturan iki öküze bakmaya başladığımda ikisi de ayaklandı. Memnun bir şekilde giyinmek için odama çıktım.
Yanımda getirdiğim sarı elbisemi üzerime geçirip saçımı topuz yaptım ve aynada kendime öpücük atıp aşağı indim. Yalın da mavi bir gömlek ile kırmızı şortunu giymişti. Ona da öpücük atıp Ada'nın inmesini bekledik ve o da inince evden çıktık.
" Nereye gideceğiz? " Etrafa şöyle bir bakındım ve gelişigüzel bir yere doğru yürümeye başladım.
" Kanka saat on yönünde düşman var. Yalın'a bakıyorlar. " Flash hızında kafamı o tarafa çevirdiğimde bankın birinde oturmuş üç kızın gerçekten de sevgilime baktığını gördüm. Yüzsüz müsünüz anacım? Yanında kocaman ben varım çocuğun. Belli ki sahipli yani.
Olduğumuz yerde durdum ve telefonumu Ada'ya verdim.
" Sevgilim ile bir fotoğrafımı çeksene kanka. " Sevgilim kelimesini bilerek ve isteyerek sesli söylediğimde bizimkiler gülmüş olsalar bile Yalın'ı izleyen kızlar kıllarını bile kıpırdatmamıştı. Sinirlerim git gide artarken Yalın'a döndüm ve genelde sokak ortasında yapmadığım bir şeyi yapıp dudaklarına kapandım. Umuyordum ki Ada pozu yakalamıştı.
" Kıskandığında daha mı tatlı oluyorsun sen? " Yalın'ın sözüyle kaşlarımı çattım ve kızlara döndüm. Rabbim hâlâ bizi izliyorlardı. Yalın'a bir dakika işareti yapıp yanlarına gittim.
" Bir sıkıntı mı var kızlar? " Kızlar yüzlerini buruşturup bana bakmaya başladılar. Sizin yüzünüze kezzap atayım emi.
" Hayır canım neden sordun? " Canını sikeyim senin. Terbiyemi de bozdurdurlar.
" Sevgilime ilk defa erkek görmüş köy kızları gibi bakıyorsunuz da ondan sordum. " Kızlar birbirlerine bakıp birden ayaklandıklarında gülmemek için kendimi zor tutmuştum. Genel boy ortalamasına göre uzun bir kız olduğum için onlar yanımda ufacık kalmıştı. Üçü de en fazla omzuma geliyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Y.K | Texting
Short StorySERİNİN İKİNCİ KİTABIDIR!!! -TAMAMLANDI- Ela: Şşt şekerim benim! Ela: Seni kırtlarım yerim! Ela: Of of yarim yarim! Ela: Dayanamam yandım bittim!! Mey || Texting kitabının devam kitabıdır. Onu okumadan gelmeniz tavsiye edilmez!! * 05.11.18 tarihin...