2.8

14.1K 953 1.7K
                                    


Yalın'dan

Hiç sevdiğiniz birini başkasına sarılırken gördünüz mü? Ben gördüm.

O kafede Ela'nın o herife sarıldığı an gözümün önünden gitmiyordu.

İzmir'e gelmemin üzerinden on üç gün geçmişti ve şu an yazlığın balkonunda oturuyordum. Hava İzmir'e göre bile soğuktu. Ama İstanbul soğuğuna alıştığım için şu an fazla üşümüyordum. Buna güvenerek üzerime hiçbir şey almadan evden çıktım ve zaten ayağımın dibinde olan deniz kenarına yürüdüm.

Yüzmek bana her zaman huzur veriyordu. Aklım biraz olsun Ela'dan uzaklaşırdı belki. Komik olan ise hâlâ Ela'yı düşünüyor olmamdı.

Üzerimdeki ince tişörtü çıkartmadan denize girdiğimde suyun soğukluğu vücudumu titretmişti. Derin bir nefes alıp bütün bedenimi suya sokup çıkardım. Suyun derecesine alışmam daha kolay olurdu.

Yüzdüm, yüzdüm az daha yüzdüm. Titremeye başladığımda sudan zorla çıkabilmiştim. Yere uzandığımda derin derin nefes alıp veriyordum.

" Hey iyi misin? " Tepemde dikilen esmer kıza baktığımda telaşlı bir şekilde yüzümü inceliyordu.

" İ..iyiyim. " Konuşmam o kadar yavaş ve ağırdı ki kelimeler ağzımdan zorla çıkıyordu.

" Siktir. Hipotermi geçiriyorsun. " Telaşla ayağa kalkıp etrafına bakındı ama kimseyi görememiş olacak ki tekrar bana yöneldi.

" Bunu yaptığım için özür dilerim. " Neyden bahsettiğini anlamama vakit bile vermeden önce benim üzerimdeki tişörtü, daha sonra kendi ceketini ve tişörtünü çıkarttı. Tecavüz mü edecek lan yoksa?

" Allah'ım iyi ki abimin tişörtünü giyip çıkmışım. " Kendi kendine mırıldanırken üzerinden çıkarttığı tişörtü zorla da olsa bana giydirmişti. Bunlar olurken ben titremeye ve derin nefesler almaya devam ediyordum.

Ceketini tekrar giyip fermuarını çekti ve kendinden beklenmeyecek bir güçle beni yerden kaldırdı.

" Evin nerede? " Uyku ile uyanıklık arasındaki o ince çizgideyken son gücümle elimle evi gösterdim ve gözlerimi kapattım.

*****

" Evet abi, çocuk hipotermi geçiriyordu. Öğrettiğin gibi ıslak kıyafetlerini çıkartıp kuruları giydirdim. Hayır abi hiçbir yerine bakmadım. Şimdi uyuyor vücut ısısı yükseldi biraz. Önemli bir şey olursa ararım. "

Evin içinde gezinen ayak sesleri üzerine gözlerimi açtığımda salondaki koltukta yattığımı görüp ayaklandım. Neler olmuştu?

" Uyanmışsın. " Karşımda dikilen esmer, benim yaşlarımdaki kıza baktığımda elinde bir tepsi ve çorba ile bana doğru geldiğini görmüştüm.

" Sen kimsin? " Tepsiyi sehpaya koyup beni omuzlarımdan tutup koltuğa oturttu.

" Ben Yağmur. Dün gece denizden çıktığında hipotermi geçiriyordun. Şanslısın ki ne yapmam gerektiğini biliyordum ve hayatını kurtardım. Şimdi de bu çorbayı içmeni istiyorum. " Yüz ifademi görüp ofladı ve tepsiyi kucağına aldı.

" Onu da ben yapayım en iyisi. " Kaşığa çorba doldurup bana yaklaştırdığında kendimi geri çektim.

" Teşekkürler ama ben kendim yiyebilirim. " Başını sallayıp tepsiyi benim dizlerime koydu ve ayağa kalktı.

" Dün gece soyunduğunu hatırlıyorum. " Yağmur bana tek kaşını kaldırıp bakmaya ardından da gülmeye başladı.

" He o mu? Üzerinden ıslak tişörtü çıkarmam gerekiyordu. Çıplak da götüremezdim seni. Ben de zaten bilincin fazla yerinde değil diye üzerimi çıkardım. Bu arada pantolonunu da ben çıkarmak zorunda kaldım üzgünüm. " O ana kadar üzerimde eşofman olduğunu fark etmemiştim.

" Bu kadar şeyi nereden biliyorsun? " Çorbamı yerken bir yandan da onunla konuşuyordum.

" Abim doktor. Bazı acil durumlarda ne yapmam gerektiğini öğretiyor bana. İşe de yaradı baksana. " Beni gösterip güldüğünde tebessüm etmiştim. Demek kız hayatımı kurtarmıştı.

" Ee anlat bakalım sevgilin falan var mı? " Çorbamın son kaşığını da yedikten sonra ona anlamsızca bakmaya başladım.

" Yanlış anlama yakışıklı çocuksun maşallah Allah sahibine bağışlasın. Merak ettim sadece." Başımı sallayıp duvardaki saate baktım.

" Ne zamandır uyuyordum. " O da saate bakıp yanıtladı.

" Seni eve getirdiğimde saat beşe yirmi vardı." Bu durumda bir gündür uyuyordum.

" Bir gündür koltukta yatıyorum ve sen bir gündür burada mısın? " Başını sallayıp tepsiyi aldı.

" Geçirdiğin çok basit bir şey değildi. Ben orada olmasaydım muhtemelen ölürdün. Eve getirdikten sonra da durumunu görmeden gitmek istemedim. Bir ara eve uğrayıp kendime kıyafet aldım geldim sadece. " Belimin neden ağrıdığı belli oluyordu. Bir gündür koltukta yatıyormuşum.

" Şimdi anlat bakalım. Telefon kilit ekranındaki kız kim? " Karşımdaki koltuğa oturduğunda gözlerimi ona dikmiştim.

" Hadi ama!! Bir gündür burada sıkılıyorum. Bir şeyler anlat da sıkıntım geçsin. " Pes edip olan biten her şeyi ona anlatmaya başladım. Anonimden başlayarak hem de.

****

" Vay be! " Tek tepkisi bu olmuştu. O kadar anlattım, yetmedi Ela'nın fotoğrafını gösterdim. Tepkin bu mu cidden?

" Sen bir malsın. " Ani hakareti ile ona döndüğümde bana orta parmak çekiyordu. Neden anasını satayım?

" Kızı hiç dinlemeden buraya gelmişsin. Ya sandığın gibi bir şey değilse? " Bunu elbette ki düşünmüştüm. Ama o çocuğa öyle sarılmasının hiçbir mantıklı açıklamasını bulamamıştım.

" Sen bu soğukta şort mu giydin? " Konuyu değiştirmek istediğimi anlayıp hiç bozmadan devam etti.

" Evin içi kırk derece Yalın. Senin vücudun soğuk şu an. " Başımı salladım. Kesin adımı da kimliğimden falan öğrenmiştir bu kız.

O sırada zilin çalması ile birbirimize baktık.

" Birini mi bekliyordun? " Bana sorduğunda omuz silktim.

" Buraya geldiğimi bilen yok ki. " Kapıyı açmaya gittiğinde ben de koltuğa yayıldım. Kapının açılma sesini duymuştum ama kimse konuşmuyordu.

" Kim gelmiş Yağmur? " Bir iki saniye sessizlikten sonra Yağmur seslendi.

" Bana fotoğrafını gösterdiğin kız ve arkadaşları gelmiş bebeğim. " Ela? Bebeğim mi? Bir şeylerin kırılma sesini duyduğumda aniden koltuktan fırlayıp kapıya gittim.

Ela, gözleri dolmuş bir şekilde bir bana bir Yağmur'a bakıyordu. Yerdeki kırılmış cam parçalarına ilişti gözüm. Ela'nın bir yerlerini kesebilirlerdi.

" Ela? " Ona seslendiğimde gözlerini bana dikti.

" Oysa ki hikayemizi baştan yazmaya gelmiştim. " Son sözleri bu olmuştu. Çünkü bunları söyler söylemez kırılmış ve etrafa saçılmış bir sürü cam parçasının üzerine doğru yığılmıştı.


Geldim evet.

Nasılsınız bakalım?

Şöyle bir şey yapmayı düşündüm, bu bölüme en çok yorum yapan kişinin adını hikayeye yeni eklenecek karaktere koyacağım.

Ehehe yine çok zekiyim peh

Seviliyorsunuz 🖤

qamzelicivciv ve xasll_ en çok yorum yapanlar oldu teşekkürler emeklerinize 🖤

Zaten hikayede bir Ada karakteri olduğu için yeni karakterin adını Aslı Ada yapıyorum haberiniz olsun bir ya da iki bölüm sonra hikayeye giriş yapacak 👌🏽

Y.K | TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin