Yalın: Ada nasıl?Ela: Olması gerektiği gibi.
Ela: Üzgün ve yıpranmış.
Ela: Annesi durumunun kötü olduğunu anlamasın diye iki gündür sınava çalışacağız bahanesi ile bizde kalıyor.
Ela: İşim kötü yanı ise yarın doğum günü.
Ela: On sekizine bu şekilde girecek olmasına üzülüyorum.
Yalın: Kerim de aynı.
Yalın: Geceleri uyuyamıyor.
Yalın: Ada'nın gördüğü son hali gözünün önünden gitmiyormuş.
Yalın: Vicdan azabı çekiyor.
Ela: İkisi için de elimden bir şey gelmiyor.
Ela: Zamana bırakacağız.
Yalın: Öyle yapacağız mecbur.
Yalın: Sen nasılsın?
Ela: Ben aşırı yorgunum.
Ela: Yengemin bebeğinin cinsiyetini öğrendiğimizden beri odasını yapıyoruz.
Ela: Eşyaları taşı, yerleştir, beğenmeyip yerlerini değiştir derken bitkin düştüm.
Yalın: Kız mıymış erkek mi?
Ela: Kız olacak.
Yalın: İsim buldular mı?
Ela: Aman o konuya hiç girme.
Ela: Kavga edip duruyorlar isim konusunda.
Ela: Ada ile evde cinnet geçirdik de dışarı çıkmaya karar verdik şimdi.
Yalın: Tamam hayatım size iyi eğlenceler.
Ela: Görüşürüz 🖤
" Sen hâlâ giyinmedin mi? " Ada'nın tepemde belirmesi ise yatakta hafif sıçramıştım. Saat akşam sekizdi ve bu saatlerde dışarı çıkmayı aşırı seviyordum.
" Bismillah daha yeni karar verdik ne ara hazırlandın sen? " Yataktan kalkıp dolabımı açtım.
" Ablan hızlı. " Ada'nın mutluymuş gibi davranmasına hiçbir tepki vermedim. Üzgün olduğu zaten çöken göz altlarından ve soluk teninden belli oluyordu. Kısa sürede giyinip beraber aşağıya indik.
" Kızımın adı Alev olsun. "
" Çocuğu bebekken orospu yapacaksın herhalde. " Yengemin, Emre abinin isim önerisine verdiği cevap ile kahkaha attığımda ikisi de bize dönmüştü.
" O zaman Sümeyye olsun. "
" Çocuğum rahibe de olmayacak. " Tekrar güldüm ve onlara bir şey söylemeden Ada'nın koluna girip evden çıktım.
" İsim konusunda karar vermeleri zor olacak gibi. " Omuz silktim.
" Daha altı ay var. Elbet orta yol bulurlar. " Kol kola yürümeye devam ederek nereye gideceğimizi kararlaştırmıştık. Birkaç sokak ileride olan güzel bir kafeye gidecektik.
" Sence Kerim konusunu ne yapmalıyım? " Ada'nın yönettiği soru ile adımlarımı hızlandırdım.
" Yolda konuşmayı sevmiyorum sonra yoruluyorum. Oturalım o zaman konuşuruz. "
Beni olayladıktan sonra susmuştu. Şimdi ise kendi kendine şarkı mırıldanıyordu. Kafenin kapısından girdikten sonra arkalardaki boş bir masaya geçtik. Ben çilekli pasta, Ada ise çikolatalı pasta sipariş etmişti. Siparişlerimiz geldiğinde ise pastama yumulmadan hemen önce sorusunu yanıtladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Y.K | Texting
Short StorySERİNİN İKİNCİ KİTABIDIR!!! -TAMAMLANDI- Ela: Şşt şekerim benim! Ela: Seni kırtlarım yerim! Ela: Of of yarim yarim! Ela: Dayanamam yandım bittim!! Mey || Texting kitabının devam kitabıdır. Onu okumadan gelmeniz tavsiye edilmez!! * 05.11.18 tarihin...