1.5

16.7K 936 262
                                    



Yalın: Y.K!!

Ela: Bismillah ne oldu?

Yalın: Hiçbir şey.

Yalın: Boş aksiyon olsun diye yaptım.

Ela: Gecenin üçünde?

Yalın: Kolum yüzünden uyuyamıyorum.

Ela: Ağrıyor mu?

Yalın: Hiç ben taş fırın erkeğiyim benim canım acımaz havalarına girmeyeceğim.

Yalın: Hayvan gibi ağrıyor.

Yalın: Şerefsizim ağlamamak için kendimi zor tutuyorum.

Ela: Şimdi ilaçlarını içip uyuyorsun.

Ela: Ve dinleniyorsun.

Ela: Tamam mı?

Yalın: Tamam anne.

Ela: Aferin çocuğuma.

Yalın: İyi geceler Y.K

Ela: İyi geceler gözlerinde boğulduğum adam.

Telefonu kapatıp hemen ayağa kalktım. Yalın'ın yanına gidecektim. Kolum ağrıyor demişti ve onu görmeden içim rahat etmeyecekti. Saatin üç olması beni engeller miydi? Yo.

Odamdan çıkıp hemen yengemlerin odasına girdim. Umuyorum ki yanlış zamanda gelmemişimdir. Önce her ihtimale karşı kapıyı tıklattım ve  ses gelmediğinde içeri girdim.

İyi bari uyuyorlarmış. Yengemin yanına gidip omzuna dokundum.

" Yenge. " Saye yengem kıpırdanıp gözlerini açmadan mırıldandı.

" Hı? "

" Evden kaçabilir miyim? " Yattığı tarafın tersine dönerek cevap verdi.

" Geri gelmen şartıyla kaçabilirsin. " Gülüp kapıya koştum.

" Sen adamsın be yenge. "

" Defol. " O'ları uzatıp mırıldandığında kapıyı kapatıp odama çıktım. Üzerime gecenin soğuğunda donmamak adına kalın bir şeyler giydim ve telefonu aldım.

Kapıdan çıkmadan önce derin bir nefes alıp kendimi dışarı attım.

Yalın'ın kolunu çatlatmasının üzerinden bir hafta geçmişti. Bu bir haftada Ela olarak onunla yakınlaşmıştık. Arkadaş olarak. Anonim olarak ise bana eskisinden daha sıcak davranıyordu.

Ada ne kadar Yalın'ın benden hoşlandığını söylese de ben buna inanmıyordum. Cemre'den ayrılmasının sebebi anonimin üzülmemesi iken benden hoşlanırsa yeniden anonim için vicdan azabı çekerdi. Konu denkleme döndü iyice anasını satayım.

Yalın benden hoşlanırsa anonim için üzülürdü ama hoşlandığı kişi zaten anonim olurdu. Anlayan?

Kerim'in evine geldiğimde kapının önünde durdum. Telefonu çıkartıp Kerim'in numarasını buldum ve aradım. Evin içinden telefonun sesi geliyordu ama Kerim bir türlü açmamıştı. Tam kapatacakken uyku mahmuru sesiyle cevapladı.

" Ne var gece gece? " Gözlerimi devirdim.

" Kapıyı aç. " İçeriden bir kaç patırtı sesi eşliğinde ayak sesleri duyduğumda küfürler savurdum. Yalın uyanacak at kafası!

Y.K | TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin