Özel Bölüm

12K 595 216
                                    


" Sen kafayı sıyırmışsın. " Saye yengemin bana hitaben söylediği cümle durumumu açıklıyordu. Gerçekten kafayı sıyırmıştım.

" Ya niye ki? Bence gayet güzel olur. " Yengem bana tek kaşını kaldırarak baktı.

" Beyinsiz misin yoksa taklidini mi yapıyorsun çözemedim. Keza taklit bu kadar gerçekçi yapılmaz. "

Ona dil çıkartıp yataktan kalktım ve siyah elbisemin yanına gittim. Bence gayet güzeldi.

" Her ne istiyorsan onu yap. Yarın evleniyorsun. Dikkat et çocuğu düşürme. "

Kahkahalarıyla beraber odamdan çıktığında ellerimi karnıma koydum. Evet hamileyim.

Yalın ile işlerin ciddiye bindiğini kesinleştirdikten sonra bir ilişki yaşamıştık. Ve onlardan birinde hamile kalmıştım. İçim rahattı. Yalın'ın bana, benim ona aşık olduğum kadar aşık olduğunu biliyordum. Bu yüzden bir an önce evlenip bebeğimi dünyaya getirmek istiyordum.

Yirmi bir yaşında olsam da...

Yalın bu durum yüzünden üniversiteye gidememişti. Ama açıktan okuyacaktı. İçim bu nedenle gerçekten rahattı. Ve baba olmaya bu kadar hazır olması da beni mutlu ediyordu.

Elbiseme bakmayı sonlandırıp yatağa uzandım ve telefonumu aldım.

Ela: Yarın kocam olacak adam ne yapıyorsun?

Yalın: Kerim ile takım elbise arıyoruz yarın karım olacak kadın sen ne yapıyorsun?

Ela: Elbisem hakkında yengemle konuşuyorduk.

Yalın: Silah konusunda ciddi miydin?

Ela: Evet.

Yalın: Silah gibi hatun be!! Tam kalbimden vurdu.

Ela: Seni yerim ama yarın muah.

Onu oyalamak istemediğim için telefonu bıraktım ve kuzenim ile oynamak için aşağı indim.

Sare iki yaşına basmıştı. Ve gerçekten çok yaramazdı. Asla odasında durmuyor, sürekli evi dağıtıyordu. Yengem bir gün kafayı yiyecekti.

" Hanimiş benim kuzenim. " Yanına oturup ona sırnaşmaya başladığımda yüzünü ekşitip elleriyle ittirdi beni.

O da yengem gibi aşırı temas sevmiyordu.

" Çocuğuma yalaklık yapmayı keser misin? " Yengeme doğru oflayıp koltuğa attım kendimi. Televizyonda saçma salak programları izlerken de uyuyakalmışım..

******

" Ay bu kız salak mı ne? " Yaren ablaya orta parmak çekip aynada kendime bakmaya devam ettim. Güzel oldum ha.

" Sen Saye ile kaldıkça iyice ona benzemişsin. "

" Kimse bana benzeyemez. " Saye yengem yine egosunu konuşturmuştu.

Düğün salonunun gelin odasında oturuyorduk. Yalın ve erkekler yan odadaydı.

" Gelin dediğin beyaz giyer. Saye de sen de siyah giydiniz. Ne aptalsınız. " Beril ablama gülüp koltuğa oturdum.

" Bir kere ben beyazı kendime yakıştırmıyorum. Ela için bir şey diyemeyeceğim. O silah inşallah götüne girmez."

Ada büyük bir kahkaha attığında kucağında uyuyan Sare kıpırdanmıştı. Yengem çocuğunu ona postalamıştı.

" Saat geldi hadi eğlenelim. " Kapının arkasından gelen sesle birden heyecanlanmıştım.

" Emre gel beni al. " Saye yengem kapının dışına doğru bağırmış, arkasından Emre abim direk içeri girip karısını almış ve çıkmıştı. Diğerleri de çıktığında içeri Yalın girdi.

Y.K | TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin