1.9

15.5K 988 243
                                    



Ela: Kudur kudur baby!

Ela: Haydi alla pulla beni!

Ela: Salla salla baby!

Ela: Off yandım aman aman!

Yalın: Bugün de İsmail Yk dinledim çok şükür.

Ela: Naber yakışıklı?

Yalın: İyiyim Y.K hanım sizden naber?

Ela: Yuvarlanıp gidiyoruz işte.

Yalın: Aman fazla yuvarlanmayın başınız döner.

Ela: Başımı döndüren sizsiniz beyfendi.

Yalın: Çok cesursunuz hanımefendi.

Yalın: Bu cesaretinizi karşıma çıkma konusunda da kullansanız keşke.

Ela: Aman Ali Rıza Bey ağrımızın tadı kaçmasın.

Yalın: Ciddi bir şey sorabilir miyim?

Ela: Çok zor olmasın.

Yalın: Ne okumak istiyorsun?

Ela: Moleküler biyoloji ve genetik seni sormuyorum çünkü biliyorum.

Ela: Psikoloji okumak istiyorsun.

Yalın: Genetik güzel bir alan.

Ela: Psikoloji de öyle. Neden okumak istiyorsun?

Yalın: Kendi psikolojim iyi değil,

Yalın: Ben de dedim kendime hayrım yok başkalarını düzelteyim.

Yalın: Sen neden genetik okumak istiyorsun?

Ela: Genlerim bozuk benim.

Ela: Ben de dedim kendime hayrım yok başkalarının genlerini düzelteyim bari.

Yalın: Ne kadar ortak noktamız var efendim.

Ela: Hemen evlenmeliyiz bence.

Yalın: Bence evlenmeliyiz hem de bu senee.

Ela: Gel gel gel güzelim gel hiç acımayacak.

Yalın: Elden gidiyorum sanırım.

Ela: Elden gitsen kalbimden gitmiyorsun.

Yalın: Bak laflara bak.

Ela: Bizde ortam böyle hayatım.

Yalın: Ortamı beğendim.

Yalın: Şimdi arkadaşımla buluşacağım sonra konuşuruz.

Ela: Görüşürüz.

Yalın Çevrimdışı

Yataktan kalkıp yengemin yanına indim. İşimiz var demişti ama ne olduğunu bilmiyordum. Salonda bütün halkı görmemle şaşırmadan kendime bir yer seçip oraya kuruldum. Üniversite zamanlarından beri bizim evde takılmayı seven bu arkadaş ortamı artık şaşırmamam gerektiğini öğretmişti bana.

" Yine hangi amaçsız ve boş konu için toplandık buraya? " Selçuk abi kucağında Sanem ile oynarken bize bakmadan konuşmuştu.

" Sensin boş kardeşim. " Emre abimin yüzü terden boncuk boncuk olmuştu. Heyecanlı mıydı bana mı öyle geliyordu?

" Evet sevgili ev halkı. " Yengem konuya bodozlama giriş yapınca bütün dikkatimi ona verdim.

" Ela'yı evden atıyoruz. " Yaren abla bana bakarak konuştuğunda ağzım açık kalmıştı.

" Ya salak salak konuşma da bir dinle ayaksız. " Yengem elleriyle yüzünü sıvazlayıp Yaren ablaya çıkıştığında rahat bir nefes verdim. Az kalsın evsiz kalıyordum ya lan.

" Polat ailesi genişliyor. " Yengem yüzünde umutla herkesin gözlerine tek tek bakarken kimse bir tepki vermiyordu ama ben anlamıştım. Hadi canım!!

" Yeni eve mi çıkacaksınız lan? " Beril ablanın yönelttiği soru ile anlamsızca ona bakarken daha beteri Evren abiden gelmişti.

" Ev gayet geniş aslında mutfakla salonu mu birleştireceksiniz? " Gözlerimi yengeme çevirdiğimde sağ elini alnına vurup duruyordu.

" İyi de abicim bundan bize ne? Bizi neden topladınız? " Selçuk abi hâlâ Sanem ile oynuyordu ama bir yandan da saçmalamaya devam ediyordu.

" Tebrik ederim! " Yengeme sarılmaya gittiğimde elini alnından çekip bana mutlulukla bakıyordu. Kollarını açtığında sıkıca sarıldım ona.

" Ben anlamadım şimdi en genişliyorsa Ela neden seviniyor? " Yaren abla elindeki jelibonları yerken mırıldanmıştı.

" Bence Ela evleniyor ve damat iç güveysi geliyor. " Bundan daha fazla saçmalayamazlar dediğim her an biraz daha saçmalıyorlardı.

" Hamileyim amına koduklarım! " Emre abi anın siniri ile bunları söylediğinde salonda büyük bir sessizlik olmuştu.

" Bu zamana kadar Emre'nin dönek olduğunu anlamalıydık. "

" Dönek olsa nasıl hamile kalsın susam? " Evren abi, Selçuk abinin az önce söylediği cümleye karşı bunları söylediğinde ben hâlâ yengeme bakıyordum.

" Salak bunlar. " Başımı sallayıp onu onayladım ve salona döndüm.

" Saye yengem hamileymiş. " Kızlardan büyük bir çığlık koptuğunda ikisi birden yengemin üzerine atlamışlardı.

" Neden daha önce söylemedin aptal? "

" Çocuk varsa da ezildi. Kalksanıza lan üzerimden. " Yaren ve Beril abla yengemin üzerinden kalkıp koltuklara oturduğunda gülüyordum.

Böyle bir ortamda hamile olduğunu bile doğru düzgün söyleyemiyordu.

" Erkek iddiasından Selçuk düştüğüne göre sen ve ben kaldık aslanım. " Evren abi, Emre abimin omzunu sıkıp sarıldığında da gülüyordum.

Hep gülüyordum.

Herkesin tebriği bittiğinde odama çıkmıştım. Eve küçük bir şey gelecekti. Ufacık. Yengem ve dayımın birleşimi bir bebek. Canavar bir bebek. Sıçtık.

Telefonum titrediğinde elime alıp gelen mesaja baktım.

Ada'm: Hey guys!

Kerim: Hey hatun.

Yalın: Hey yenge.

Ela: Hey gereksiz varlık.

Ada'm: Ayıp ediyorsun bak.

Ela: Umurum dışı hayatım.

Yalın: Sıkılıyorum.

Kerim: Yanımda ayağını götüme sokup durmandan sıkıldığını anlıyorum kardeşim.

Yalın: Götün tam bir şeyler sokulası olduğundan o.

Ada'm: Orayı daha ben ellememiştim.

Kerim: Çok istiyorsan randevu ayarlarım bebeğim.

Ela: Pisleşmeseniz ölüyorsunuz çünkü.

Yalın: Kerim gibi bir hayvandan pisleşmemesini beklemek olmazdı.

Ela: Aman Ali Rıza Bey ağzımızın tadı kaçmasın.

Yalın: Tanıdık geldi.

Ela: Yaprak dökümündendir.

Hızlıca konuşmadan çıkıp kafamı yastığa bastırdım ve çığlık attım. Aptal kafam! Neden kurduğun cümleleri bir daha kuruyorsun? Ya anladıysa?

Sıçtık.


I'm coming!!

Biyolojiden 90 aldım geldim kdpdmddl

Nasılsınız?

Saye'yi de doğurtturuyorum işte zkxmxkd

Seviliyorsunuz 🖤

Y.K | TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin