Özel Bölüm ( Sorular 2 )

8.3K 412 117
                                    


" Yarım saat dedim bir gün sonra geldiniz. " Yazar elindeki kağıtları düzenlemeye başladı.

" Sonuçta geldik. " Saye haklı olsa da haksızdı.

" Neyse, aynı yerlere oturun. Bir dakika Selçuk nerede? " Herkes etrafa baktı.

" İkinci parta gelmeyeceğim demişti ya. " Yazar ofladı.

" Arayın biriniz şunu gelsin. Tamam ona da soracağım. Ama önce Ela'dan başlıyorum. "

" Yalın'ı ilk gördüğünde ne hissettin? " Ela Yalın'ın omzuna biraz daha yaslandı.

" İlk başta sadece onu izliyordum. Özel bir şey hissetmemiştim açıkçası. Ama hareketleri, tavırları beni kendine bağlamıştı. "

" Peki, Yalın eğer Ela'yı seçseydi ona anonim olduğunu söyler miydin? Yoksa iki yılın acısını çıkarmak için vicdan yaptırır mıydın? Kısacası hemen söyler miydin anonim olduğunu? " Yazar soruyu sorarken yorulmuştu.

" Söylemezdim sanırım. Eğer kendi kimliğimde beni sevseydi, ki sanırım öyle oldu, anonimden yazmaktan vazgeçerdim. Yani söylemezdim. Ama vicdan yaptırmak ya da acı çıkarmak için değil. "

" Merhametli işte. " Yalın'a öpücük atıp yazara döndü.

" En sevdiğin hayvan, yemek ve hayalin var mı? "

" En sevdiğim hayvan Yalın. Yemek ise, ben bütün yemekleri severim. Ama içlerinden birini seçecek olursam mantı. Hayalime gelirsem, sanırım hepsini gerçekleştirdim. "

" Yalın mı? Cidden mi aşkım? "

" Yalın araya girip durma. Bir soru daha sorup Ada'ya döneceğim. Sare büyüdüğünde sana büyüklük taslarsa ne yaparsın? "

" Yapar benim çocuğum aynı annesi. "

" Sanırım onu döverim. Şaka şaka. Yengemin bakışlarına bakın. Yani bana büyüklük taslasa hiçbir şey yapmam herhalde. O büyüyene kadar ben evli mutlu çocuklu olurum herhalde. "

" Tamamdır. Ada gülüm dön bana. Heh; çokça gelen bir soru, ailen seni nasıl rahat bırakıyor? Ya da evin var mı? "

Ada kahkaha atıp saçını arkaya attı ve cevapladı.

" İlk olarak evim var. Ama yok da diyebiliriz. Rahat bırakmak konusunda ise zamanında ailemle bir tartışma yaşamıştım. Beni fazla sıkıyorlardı. Ondan sonra aramız açıldı zaten artık pek evde miyim diye bakmıyorlar. "

" Ve merak edilen bir soru daha, Ela ila nasıl tanıştınız? "

" Ela gülüm sen mi anlatacaksın ben mi? "

" Sen anlat. Üşendim. "

" Tamam o zaman. Dokuzuncu sınıfa başlayacağımız senenin yazı ben dondurmamı almışım gezerek yiyorum. Çilekli bu arada. Karşımdan da bir kız geliyor ama elimdeki dondurmaya nasıl bakıyor. Halbuki kendi elinde de aynı dondurmadan var. Neyse. Yanından geçecekken tuttu kolumdan durdurdu. Dedim kendi kendime hayırdır ne oluyor. Ben bekliyorum bir şey diyecek diye. Salak elimdeki dondurmaya alıp koşmaya başladı. Arkasında kaldım bir süre sonra koşmaya başladım peşinden. "

" Gerisini anlatmasan da olur bence. " Ela utançtan kızarmış ve Yalın'ın arkasına sığınmıştı.

" En güzel yeri sus. Sonra bu salak kendi dondurmasını düşürdü. Bir de üstüne dondurmaya basıp kaydı. Tam bayırdayız yuvarlana yuvarlana düşüyor. Ben arkasından kahkaha atıyorum. Sonra işte bayırın sonunda durdu. Gittim yanına. Öyle tanıştık işte. "

Y.K | TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin