2.9

16K 964 199
                                    


Yalın'dan

" Ela! " Bayılmasının şokunu üzerimden atlatır atlatmaz ona doğru koşmuştum. Camların üzerine yan bir şekilde düşmüştü ve yanaklarından kanlar akıyordu.

" Yağmur!! Bebeğim ney kızım bebeğim ney!! " Bütün sinirimi Yağmur'dan çıkartmaya çalışıyordum. Sorumlusu o değil miydi? Sevdiğim kız beni bulup kapıya kadar gelmişti ve Yağmur yüzünden bu haldeydi.

" Ben, ben özür dilerim. Sadece tepkisini ölçmek istemiştim. Yemin ederim. " Yağmur ağlamaya başladığında hiçbir şey söyleyendim ona. Çünkü Kerim'e bağırmakla meşguldüm.

" Kerim! Garajda araba var. " Kerim koşarak garaja yöneldiğinde ben Ela'nın yüzündeki cam parçalarını almaya çalışıyordum.

" Güzelim özür dilerim. " Beni duymayacağını biliyordum. Basit bir bayılma durumu olsa da yüzüne batan camlar beni korkutuyordu.

" Yalın sakin olur musun? " Ada'nın olduğumuz duruma karşılık bu kadar sakin kalabilmesine şaşırıyordum. Ada zaten hep sakindi.

" Şu an paniğine ihtiyacımız gerçekten yok. Bir şeyi yok hem. Sadece birkaç kesik. " Birkaç kesik diyordu ama o camlar benim kalbime de batıyordu.

" Atlayın. " Kerim arabayı önümüzde durdurduğunda Ela'yı hemen kucağıma aldım ve arka koltuğa Ada'nın kucağına yatırdım.

" Yağmur. Her şey için teşekkürler ama geldiğimde burada olmazsan çok iyi olur. " Bana yardım etmişti evet, belki de hayatımı kurtarmıştı. Ama ben ona olanları anlatmakla hata etmiştim. O da Ela'nın tepkisini ölçmek gibi bir aptallık yaparak hata etmişti.

Arkadan gelen mırıltı sesleri oraya döndüğümde Ela'nın yüzünü acı ile buruşturduğunu gördüm. Hâlâ baygındı. Çok acıyor olmalıydı ki uykusunda bile mırıldanıyordu.

" Aptalsın Yalın. " Kerim'in sözleri ile ona döndüm. Hem yola bakıyordu hem de bana laf atıyordu.

" Kıza kim o çocuk diye sormayacak kadar aptalsın hem de. " Kaşlarımı kaldırıp ona bakmaya devam ettim.

" Kız o herife nasıl sarıldı siz de gördünüz. " Bunları demem üzerine Ada sesini yükselterek konuşmaya başladı.

" Yeter lan! Hiçbir şey demeyeyim diyorum ama dayanamayacağım artık. Ulan bu kız seni kaç senedir seviyor sen bilmiyor musun? Sen anonim olduğunu anlamadın mı bu kızın? Kaç aydır seni fark etmeden hem anonim kimliğine hem kendi kimliğine aşık etmedi mi bu kız? Şimdi kalkmış birine sarıldı diye ortalığı karıştırdın. Abisi o çocuk amına koyayım. Abisi!! "

Duyduklarım karşısında beynim bütün fonksiyonlarını yitirirken titreyen ellerimi koyacak bir yer aradım ama bulamadım. En sonunda dizlerime koyduğumda boğazımda büyük bir baskı hissediyordum.

" Abisi mi? " Hiçkimseden ses çıkmayınca yaptığım hatayı ve aptallığı yeni yeni kavrıyordum. Hepsi benim suçumdu.

" Geldik. " Kerim arabayı durdurduğunda aceleyle arka kapıyı açtım ve Ada'nın dizlerine başını koymuş olan Ela'yı kucağıma aldım. Acil kapısından girdiğimizde birkaç hemşire yanıma gelmiş ve Ela'yı kucağımdan alıp sedyeye yatırmışlardı.

" Camların çıkartılıp dikiş atılması gerekiyor. Lütfen siz dışarıda bekleyin. " Hemşire beni içeri sokmadığı için bağırmak istesem de bunu yapmayarak kendimi koltuklardan birine bıraktım.

" Kimdi o kız? " Ada yanımdaki koltuğa oturunca ellerimle başımı ovuşturarak anlatmaya başladım.

" Kız iyi mi kötü mü karar veremedim. " Her şeyi anlattıktan sonra Ada'nın tepkisi bu olmuştu. İyi kızdı fakat hata yapmıştı.

Y.K | TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin