4.2

14.5K 823 300
                                    


" Çıkar şu elbiseyi. " Yaren abla Ada'ya onu öldürecekmiş gibi bakarken bir yılan misali tıslamıştı. Ada'yı tanıyorsam bu elbiseyi hayatta çıkarmazdı.

" Hadi be oradan. Bana daha fazla yakıştı bir kere. Sen çıkar. " Evde bulunan herkes onları izlerken aralarına girip girmemek konusunda kararsızlık yaşıyordum. Girmezsem katliam çıkacaktı, girersem ölecektim. Aman katliam çıkıversin ölmek istemiyorum.

" Bana bak esmer yelloz, seni yolarım. " Yaren ablanın yolmaları oldukça meşhur olduğundan birkaç saniyelik korku yaşasam da bu kadar kalabalıkta böyle bir eylem gerçekleştirmeyeceğini umuyordum.

" Yelloz falan deme bana. " İki kovboy gibi birbirlerine adım adım yaklaşırlarken silah çekmelerine ramak kala Kerim araya girdi.

" Sakin olan kızlar. İkinize de çok yakışmış. Hadi bu olay yaşanmamış gibi yapıp eğlenelim." Kerim kendini ateşe attığı için üzülmüştüm ama Ada onu dinleyerek kenara çekildiğinde de şaşırmıştım.

" Evet sevgili misafirler!! " Saye yengem konuya bodoslama daldığı an herkesin dikkati ona dönmüştü. İyi ölmedik çok şükür.

" Görüyorsunuz ki evliyim bu da kocam. " Emre abinin elinden tutup yanına çektiğinde Emre abim halinden oldukça memnundu. Karı koca milleti delirtmeyi seviyorlardı.

" Yaklaşık iki yıl önce attığım fotoğrafın altına iki aya ayrılırlar yazan kişi dön bir bak istedim." Ortamdan kahkaha sesleri yükseldiğinde yengem devam etti.

" Aynı kişi nişanlandığımız zaman da iki yıla boşanırsınız demişti. Bak iki yılda ne oldu. " Yengem elini karnına götürüp okşadığında ıslık sesleri de eşlik etmişti.

" Şimdi geçmiş yıllarda bana bunları yazan arkadaşlar buradalarsa bir adım öne bekliyoruz. " Herkes pür dikkat öne çıkacak kişiyi ya da kişileri bekliyordu ve o anda bir kız öne çıktı. Kızıl saçlı, mavi gözlü bildiğiniz bir afetti hatun. Ben düştüm. Bu kadını görmesin diye hemen yanımda duran Yalın'ın gözlerini ellerimle kapattım.

" Bil bakalım ben kimim? " Yalın ellerimi gözümden çekip bana bir öpücük attı. Eridim gençler.

" Vallaha Saye, kusura bakma ama o zamanlar ikiniz de havalı insanlardınız. Ben sandım eğlencesine berabersiniz. O yüzden dedim yani. Bebek için tebrikler. " Kızıl saçlı kızı dinlerken yengemin surat ifadesi tam olarak kusmaya yakın bir bebek modundaydı.

" Ben mi havalıydım? Yanlış görmüşsündür. " Emre abim yengeme inanmazmış gibi baktığında yengem susmuştu. Havalıydı şimdi yalan yok.

" Bensiz parti olmaz değil mi? " Aralardan bir yerlerden çıkan kalın erkek sesi ile herkes oraya döndüğünde uzun boylu sarışın bir erkekle karşılaşmıştım. Işıkları kim kapattı lan?

" Bil bakalım ben kimim? " Kahkaha atıp Yalın'ın kocaman ellerini suratımdan çektim.

" Taktik çalıyorsun biraz özgün ol yiğidim. " Omuz silktiğinde ben de önüme yani o yakışıklı adamcağıza döndüm.

" Lan bu pezevenki kim çağırdı? " Emre abi yengemin elini bırakıp adama doğru hamle yapmak istemişti ama yengem elini tutup ona engel oldu.

" Aksel sen ne arıyorsun burada amk? " Yengemin tepkisine gülmek ile gülmemek arasında gidip gelirken Aksel adı tanıdık gelmişti.

" Ayıp ediyorsunuz o kadar yaşanmışlık var. " Aksel denen sarışın canlı türü yengeme bakarak konuştuğunda Evren abinin sesini duymuştum.

" Lan Aksel ne saçmalıyorsun abicim? " Lan yoksa bu Aksel, yengeme ben anonimim diyen şerefsiz adam mıydı?

" Bir şey dediğim yok. Ben de partiye eşim ve oğlumla geldim. " Koltuklardan birinde oturan kadının elini tuttu ve kaldırdı. Kadın en az yengem kadar hamileydi.

Y.K | TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin