Evet şimdi de sizin bana sorduğunuz tatlış soruları yanıtlayayım 🙃1) Kaç yaşındasın?
18 yaşındayım.
2) Kitap yazma ilhamı nereden geldi?
Aslında bu platforma ilk girdiğim andan, yani 2013'den, beri bir sürü kitap yazıp sildim. İleride yazarlığı gerçek bir meslek haline getirmek istiyordum. Aklımda sürekli kurgular uçuşuyordu fakat bunları yazabilecek kadar iyi değildim.
İki sene önce Tesadüf'ü yazmaya başladıktan sonra kendimi geliştirdiğimi hissettim ve yazmaya devam ettim. Bu kadar 🙂
3) Tatlılığının sırrını öğrenebilir miyim?
Sizin kitaplarıma olan ilginiz ve sevginiz tek sırrım 🖤
4) Mey'i yazmak aklına nasıl geldi?
Açıkçası evde cipsimi yerken geldi aklıma. Burada texting okumayı daha çok seviyorum ve ben de bir tane yazmalıyım dedim başladım. Çok bir olayı yok anlayacağın 😂
5) İnstagram hesabın?
alynomoneyno
6) Nerede oturuyorsun?
İstanbul, Pendik'te oturuyorum.
7) Mey veya diğer kitapları yazmak ve bunların bu kadar okunduğunu görmek nasıl bir his?
Çok güzel, tarifi imkansız bir his. İlk kitabım olan Tesadüf'ü yazdığım zamanlar 10k'nın üzerine çıktığım zamanı hatırlıyorum da, sevinçten delirmiştim.
Daha sonra Mey'i yazmaya başladım ve kısa zamanda bu kadar beğenilmesi beni aşırı mutlu etti.
Birilerinin hayal dünyamı beğenmesi ve kendi hayal dünyası ile birleştirmesi sanırım hayatımdaki en mutlu olduğum zamanlardan biri.
8) Karakterlerinde senden parçalar var mı?
Hem de nasıl!! Saye'nin ben olduğumu söyler arkadaşlarım. Kendini yazmışsın diyenler bile oldu. Haklılık payları var aslında.
Saye, benim iç dünyamın size yansıtılmış hali. Olmak istediğim kişi diyebilirim.
9) TeamAksel mi? TeamEmre mi?
Küçük bir sır vereyim. Ben ilk başta anonimi Aksel yapmıştım. Daha sonra anonim olarak yazdığım karekterle, Aksel'in hiçbir alakası olmadığını fark ettim.
Fark etmeden anonimi bambaşka biri olarak yazmıştım. Ve ben de o bambaşka kişiyi Emre yaptım.
Yani; TeamEmre 🖤
10) Yorumları okuyor musun?
Yorumları tek tek okuyup oldukça eğleniyorum. Hepiniz canımsınız!
11) Hangi kitabını daha çok seviyorsun?
İlkler her zaman özeldir. Bu yüzden Tesadüf'ü bir tık daha çok seviyorum. Ama Mey'in de yeri benim için ayrı.
12) Hangi mesleği istiyorsun?
Ben sayısal okuyorum. Amacım Yazılım Mühendisi olmak. Aslında en başından beri yazar olmayı çok istiyordum. Ama ülkemizde yazarlara gereken önem verilmediği için, yazarlığı ilerleyen zamanlarda hobi olarak devam ettirmeyi düşünüyorum.
13) En büyük hayalin ney?
Kitaplarımdan birini D&R raflarında görmek..
Evet bu kadardı!!
Sorularınız için teşekkür ediyorum hepinize.
Bölümü okumayı unutmayın 🖤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Y.K | Texting
Short StorySERİNİN İKİNCİ KİTABIDIR!!! -TAMAMLANDI- Ela: Şşt şekerim benim! Ela: Seni kırtlarım yerim! Ela: Of of yarim yarim! Ela: Dayanamam yandım bittim!! Mey || Texting kitabının devam kitabıdır. Onu okumadan gelmeniz tavsiye edilmez!! * 05.11.18 tarihin...