0.6

17.5K 1K 177
                                    


" Çikolatayı ver!! " Koltukta tepinirken aynı zamanda ağlıyordum. Ruh halim iyi değildi.

" Bugünkü yirminci çikolatan Ela!! Akşam seni şeker komasından hastaneye götürmek istemiyorum. " Yengem çikolatayı açıp kendi yemeye başladığında ona ağlayarak bakıyordum.

Evet yirminci çikolatam olabilirdi ama sorun bir neden? Çünkü bugün Yalın'ı o hoşlanıyorum dediği kız ile görmüştüm. Sonra da eve gelip kendimi çikolataya boğmuştum.

" Bileklerimi dikine kesmek istiyorum. " Yengemin çikolatayı vermeyeceğine emin olup koltuğa yattım. Pikemi gözlerime kadar çekip ağlamaya devam ettim.

" İyi ki böyle bir ergenlik geçirmedim. " Saye yengem afiyetle çikolatamı yerken ben tavana bakıyordum.

Ona bakarken ne kadar da mutluydu..

" Anlat. " Omuz silkip yatmaya devam ettim. Yengem pikeyi üzerimden çekmek yerine bir kısmını da kendi üzerine örtüp konuşmaya başladı.

" Aşık mısın sen? " Kafamı pikenin altından çıkarmadan cevapladım.

" O kadar mı belli oluyor? " Çikolatanın kabını gelişigüzel fırlatıp bana döndü.

" Aşk acısı çekmeyen hiçbir insan kendini şeker komasına sokmaya çalışmaz. " Yattığım yerde dikleşip sırtımı koltuğun kenarına yasladım.

" Anonimden yazıyorum ona. " Yengem gülmeye başladığında yanaklarımı şişirdim.

" Dayısının izinden giden kızları severim. "

" Ama sen dayın gibi olma annem!! " Bana sarıldığında ben de ona karşılık verdim.

" Emre bana anonimden yazarken o kadar fazla kendini belli etmiş ki, ben anlamamışım. Sonradan mesajları en baştan okuyunca fark ettim. " Gülüp devam etmesini bekledim.

" Başkasını seviyor değil mi? " Gözlerim istemsizce dolduğunda burnumu çektim. Hatırlatmasana ulan.

" Belli oldu. Bak ben aşk meşk sevgi işlerinde iyi değilim. Bakma Emre ile çok mutlu olduğumuza ve çok sevmemize. Emre beni zor dize getirdi. " Yutkunup devam etti.

" Ben ondan sonra aşka inanmaya başladım. Seni de çok iyi anlıyorum. Emre başkasını sevse sanırım önce kızı sonra kendimi keserdim. Emre'yi öldürmeye kıyamam. "

" Ama ne var biliyor musun? Eğer o dediği kızı sevdiğini zannediyorsa bırak öyle sanmaya devam etsin. Bir süre sonra anlayacaktır sevmediğini. "

" Çünkü senin sevgini hakedecek kadar iyi biriyse, onu böylesine seven birini aklından çıkaramaz. Tanımak, şans vermek ister. Sevmek mi sevilmek mi diye sorarlar bazen. Herkes sevmek der ama aslında sevilmektir. Çünkü seni seven birini bir gün mutlaka sen de seversin. Doğanın kanunu bu. " Yengem konuşmasını sonlandırdığında ağlamam durmuştu.

Aşırı anlamlı ve mantıklı gelmişti konuşması.

" Sen en iyi yengesin be!! " Ani ruh değişimim ile şaşırdığında kahkaha attım. İkizlerim ben ne bekliyorsunuz?

" Hadi git de o çocuğu kendine aşık et. "

" Aman diyeyim Aksel tarzında biri girmesin aranıza. Yaşandı onaylandı. " Gülüp onayladım ve odama çıktım.

Üzerimden büyük bir yük kalkmış gibi hissediyordum. Beni sevmeyebilirdi şu an. Ama o kızı bir günde sevemezdi. Ve yengemin dediği gibi iyi biriyse, ki öyle, onu benim gibi seven biri varken başkasına bakamazdı. Yani umarım. Telefonumu elime alıp instagrama girdim.

@MükemmelAda: Bir yakışıklı gördüm sanki 🤩 @Keriminiz

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

@MükemmelAda: Bir yakışıklı gördüm sanki 🤩 @Keriminiz

@Keriminiz: Evet evet bir güzellik gördüm 😏

@ElaKara: Flörtünüzü buraya da mı taşıdınız be!!

Gönderide yorumlar sınırlandırılmıştır

@ElaKara: Hayat birilerinin arkasından üzülecek kadar uzun değil

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

@ElaKara: Hayat birilerinin arkasından üzülecek kadar uzun değil.

@34: Seni üzen zaten ölsün.

@MükemmelAda: Kankama düştüm hakim bey.

Yalın: Aklımdan çıkmıyorsun.

Bildirim panalinden gelen mesajı okuyup gülümsedim. Aklını yediğim be..

Ela: Üzgünüm.

Yalın: Üzgün olma.

Yalın: Senin sayende mutluyum.

Ela: Neden?

Yalın: Eğer bana başkasından hoşlanıyorum diye ters yapsaydın kendimi asla affedemezdim.

Yalın: Gösterdiğin olgunluk için teşekkür ederim Y.K

Yalın: Bu senin için zor olabilir, kabul etmek de zorunda değilsin ama,

Yalın: Konuşmaya devam edelim mi?

Yalın: Bir arkadaşın olarak.

Ela: Üzgünüm Yalın.

Ela: İyi niyetini anlıyorum.

Ela: Ama seni severken ve sen de başkasını severken seninle hiçbir şey yokmuş gibi arkadaşça konuşamam.

Ela: Bir şeye ihtiyacın olduğu her an buradayım.

Ela: Saat fark etmez her an yazabilirsin.

Ela: Çünkü muhtemelen o an seni düşünüyor olurum.

Ela: Her dakika olduğu gibi.

Ela Çevrimdışı

Biyoloji çalışıp yazmaya geldim. Her yeri DNA ve RNA olarak görüyorum Allah'ım help!!

Sınav haftanız başladı mı gençler?

Seviliyorsunuz 🖤

Y.K | TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin