Trvalo to pár dní, čo sa celá rodina dozvedela, že sa Rose vrátila domov a že má synčeka. Všetci sa tešili nielen z jej návratu, ale aj z toho malého. Babička a dedko Weasleyovci boli naozaj šťastní, keď im ho prišla v sobotu predstaviť a Rose si všimla, že aj Aries sa teší novej a veľmi početnej rodine.
Ihneď si našiel aj najlepšieho kamaráta v synovi Teddyho Lupina, malom Remusovi, ktorý bol rovnako starý ako Aries.
„Vyzerá to tak, že budú najlepší kamoši," usmial sa Teddy na Rose a prisadol si k nej na sedačku a podal jej pohár ohnivej whisky.
„Áno," odvetila mu. „Remus je vážne zlatý, vyzerá ako ty."
„Ďakujem," prikývol Teddy. „Snažíme sa teraz s Vic aj o dievčatko, malú vílu, tak uvidíme, či sa nám podarí."
„Som rada, že ste spolu šťastní," povedala mu Rose a oprela si o neho rameno. „Naozaj veľmi."
„Scorp to už vie?" spýtal sa jej Teddy. So Scorpiusom Malfoyom mal veľmi dobrý vzťah. Bral ho ako svojho bratranca a priateľa.
„Nie," pokrútila hlavou.
„Viem, že si to už isto počula, Rosie, ale mala by si mu to povedať," riekol jej Teddy.
„Počúvam to každý deň," ubezpečila ho. „A viem aj to, že sa oženil so Surreyou. Je šťastný?" spýtala sa ho, lebo vedela, že on jediný jej dá pravdivú odpoveď. Spýtala by sa Albusa, ale ešte mu neskončila metlobalová sezóna a bol mimo štát.
„Je mi to ľúto, Rosie, ale je šťastný," odvetil jej Teddy úprimne. Rose prikývla a bola mu vďačná, že jej povedal pravdu. Práve preto mala Teddyho Lupina celý život toľko rada. Bol to veľmi úprimný človek a aj milý. Boli priatelia odmalička.
„Nuž, čo už narobím," riekla Rose. „Chcela by som povedať, že som rada, že je šťastný, ale..."
„Chápem," prikývol Teddy. „To je v poriadku, Rose."
„Vďaka, Teddy."
***
Narcissa mala v sobotu všetko pripravené na rodinný obed. Dúfala, že sa Draco napriek svojim vyhrážkam zúčastní. Daphne prišla pred chvíľkou a zhovárala sa so Surreyou. Scorpius išiel otvoriť dvere ďalšej návšteve.
„Zdravím, strýko Blaise," pozdravil svojho svokra a podal mu ruku. Vždy ho volal strýko, lebo ho poznal odmalička a nechcel toto oslovenie meniť ani po svadbe so Surreyou, lebo bol takto zvyknutý.
„Ahoj, Scorpius, ako sa ti darí?" Blaise si zložil kabát a zavesil ho na vešiak.
„V práci to ujde," odvetil mu Scorpius. „A v súkromnom živote je všetko, ako má byť."
„To rád počujem," usmial sa na neho Blaise a nasledoval ho do jedálne. Zvítal sa s Narcissou bozkom na líce a potom aj so svojou dcérou. „Ahoj, srdiečko."
„Ocko," Surreya sa na neho usmiala. „Som rada, že si tu."
„Aj ja," odvetil jej a potom sa zvítal s Daphne. „Ahoj, Daph."
„Ahoj, Blaise," pobozkala ho na líce. „Dlho sme sa nevideli."
Blaise prikývol a obrátil sa na Scorpiusa. „A tvoj otec?"
„Hm, neviem ti povedať, či bude s nami obedovať," odvetil mu Scorpius úprimne, ale nemal pocit, že by to Blaisa prekvapovalo.
Do jedálne vošiel Lucius Malfoy a zvítal sa so spoločnosťou. Scorpius si všimol, že babička sa dosť zamračila, keď vošiel. Ale potom sa nadýchla a všetkých ich požiadala, aby si sadli k stolu. Scorpius odsunul stoličku svojej manželke a potom sa posadil po jej pravici, keď do jedálne vošiel aj jeho otec.
YOU ARE READING
Don't look for something you've found already [HP Fanfiction]
Fanfiction„Nie každé rozhodnutie je ľahké, nie každé srdce je krehké, nie každý pocit je rozumný, nie každá myšlienka je čistá..." Rose Weasleyová a Scorpius Malfoy začali spolu randiť ešte počas siedmeho ročníka na Rokforte. Chvíľku po ukončení školy sa s ní...