29. Nie si chybný

800 76 35
                                    

Angelus vyletel z pracovne chvíľku po Dracovi a neskutočne sa hneval. Scorpius iba nemo hľadel na právnika, až sa napokon ozvala Narcissa. „Ďakujeme," poďakovala právnikovi. „Kedy Scorpius dostane svoje dedičstvo?"

„Už o pár dní sa zlato objaví v jeho osobnom trezore," povedal jej Luciusov právnik.

„Ďakujeme," poďakovala opäť a potom ho sama odprevadila.

„Si v poriadku, Scorpius?" spýtala sa Surreya svojho manžela, keď osameli v pracovni a Scorpius bol stále ticho.

„Nemôžem tomu uveriť... dedko, on,... nechal mi všetko svoje zlato."

„Očividne to urobil aj zámerne. Nechcel, aby sa o to zlato pobili tvoj otec a tvoj strýko," riekla mu Surreya. „Ale zrejme aj preto, že ťa mal veľmi rád a chcel, aby si bol do konca života zabezpečený. To je dobré, no nie?"

„Zvládol by som svoj život aj bez jeho zlata," odvetil jej Scorpius.

„Ja viem, že áno," prikývla Surreya. „Ale už s tým nič nenarobíš. Takto to tvoj dedko chcel."

„Áno," prikývol Scorpius, ktorý sa z toho ešte stále nespamätal. Myslel si, že si to dedičstvo nezaslúži. Myslel na svoju babičku, alebo otca. To oni mali mať dedkove peniaze. A isto sa niečo malo dať aj strýkovi Angelusovi. Lenže dedko to z nejakého dôvodu tak nechcel. Scorpiusovi nezostávalo nič iné, iba sa s tým zmieriť.

***

Rose bola u Huga a Marca. Bola tam aj Lily, ktorej sa znova ústa nezatvorili. Spoločne na muklovský spôsob umývali riady po večeri. „A čo má nové Scorpius?" spýtala sa Lily zvedavo a prehodila si dlhé ryšavé vlasy dozadu.

Rose sa vyšmykol tanier z rúk v umývadle, ale nerozbil sa. „Čože? Prečo sa to pýtaš mňa?"

„Pretože s ním tráviš veľa času," riekla Lily, sadla si na kuchynskú linku a utierkou utierala riady, ktoré Rose umyla. „Kvôli Ariesovi, predsa," dodala, keď sa Rose zatvárila nechápavo. „Tak ma iba tak napadlo, ako sa má?"

„Nie dobre, zomrel mu predsa dedko."

„Ach, áno, ja som zabudla. Lucius Malfoy je po smrti," prikývla Lily. „Chudák Scorp, mal ho rád. Myslím, že nikto iný okrem Scorpa ho už nemal rád."

„Lily!"

„A vari to nie je pravda?"

„Viem ja?"

„Och, Rose," zasmiala sa Lily. „A povedz mi, aký je Scorpius teraz? Je stále taký pekný a urastený? Hm?"

„LILY!"

„No tak, Rose," zasmiala sa Lily. „Takže je, no hm... Čo s tým budeš robiť? Ešte ho miluješ, však?"

„LILY!"

„Ja vám stále fandím, Rose. Bolo by pekné, keby mal Aries rodinu," vravela ďalej Lily veselo a zrejme sa vyžívala v tom, že dostávala Rose do rozpakov. Rose sa celá červenala a Lily sa smiala.

„LILY!"

„Čo vy dve?" vošiel do kuchyne Hugo. „Čo rozoberáme?"

„Rose a Scorpa," vravela Lily rýchlo. „Rose ho predsa stále ľúbi, tak som jej vravela, aké super by bolo, keby sa k sebe vrátili a Aries by mal skutočnú rodinu."

„Lily?" oslovil ju Hugo.

„Áno?"

„Scorpius je ženatý so Surreyou," pripomenul jej, lebo mal pocit, že na to zabudla.

Don't look for something you've found already [HP Fanfiction]Where stories live. Discover now