„Scorpius," Surreya sa na neho usmiala, keď ho znova videla smutné civieť z okna. „Prečo máš stále takú smutnú náladu?"
„Ja ani neviem," pokrútil hlavou.
„Ide o Ariesa?" spýtala sa.
„Áno, zajtra ide prvýkrát do škôlky a ja som nervóznejší ako on. Ale trápi ma, že s ním nemôžem tráviť toľko času, akoby som chcel," odvetil jej.
Surreya prikývla a snažila sa tváriť, že ho chápe, ale v skutočnosti jej vôbec nevadilo, že Scorpius celý víkend syna nevidel a mala ho iba pre seba. „Veď tam zajtra ráno s ním pôjdeš a sľúbil si mu, že prídeš, aj keď skončí."
„To áno, ale nemôžem ho len tak vziať do parku. Nemôžem ho predstaviť tebe a babičke," riekol jej Scorpius.
„Ja si myslím, že Teddy má pravdu," povedala Surreya. Scorpius jej povedal, čo mu poradil Teddy, aby si užil syna najskôr pár hodín sám, kým sa bude snažiť predstaviť novú rodinu. Samozrejme, že toho chlapca chcela spoznať, ale na druhej strane sa zase do toho nejako extra nehrnula. Vedela, že jednoduchšia cesta je ho prijať. „Daj tomu ešte čas. Možno sa ti podarí Rose konečne prehovoriť. Netlač proste na silu."
„Zrejme máš pravdu," prikývol Scorpius. „A prepáč."
„A čo ti mám prepáčiť?" prekvapene nadvihla obočie.
„Stále ťa tým zaťažujem..."
„Som tvoja manželka a nezaťažuješ ma," odvetila mu.
„Si taká chápavá," usmial sa na Scorpius. „Neviem, akoby som reagoval, keby som bol na tvojom mieste. Vážne, Su, ďakujem za všetko."
„Ach, Scorpius," podišla k nemu a objala ho. „Ani pre mňa to úprimne nie je ľahké. Nepáči sa mi, že máš dieťa s inou ženou, nebudem ti klamať. Ale ani ty a ani Aries za to nemôžete. Milujem ťa a chcem ťa podporovať vo všetkom."
„Viem, že to pre teba nie je ľahké," prikývol a pobozkal ju do vlasov. „Nuž naozaj ti ďakujem za to, ako to berieš."
„Musíme si všetci trochu viac zvyknúť," odvetila mu Surreya. „Všetko to bude fajn," dodala a presviedčala tým hlavne samú seba.
***
Hermiona bola celú nedeľu nepokojná. Zajtra sa mala po dlhšej dovolenke vrátiť do práce a obávala sa, že tam stretne Draca Malfoya. Absolútne netušila, akoby sa k nemu mala po tom všetkom správať. Nikomu nepovedala o ich chvíľke, dokonca ani Ginny, hoci to bola jej najlepšia priateľka, nuž Ginny stále dúfala, že to s Ronom nejako urovnajú.
Okrem toho tŕpla, lebo pred chvíľkou prišiel Ron, aby sa pohral s Ariesom. Nedokázala sa mu poriadne pozrieť ani do očí. Áno, rozvádzali sa, ale predsa len nebola slobodná žena, keď sa vyspala s iným mužom. Cítila hanbu a dúfala, že sa to Ron (a najlepšie ani nikto iný) nikdy nedozvie. Ale čo ak to Malfoy chrstne pri ďalšej hádke Ronovi priamo do očí?
Akoby toho už nemali málo, čo majú na starosti.
„Uleteli ti včely?" spýtal sa jej Ron, keď ju našiel na terase.
„Nie, prečo?"
„Správaš sa čudne," premeriaval si ju pohľadom. „Stalo sa niečo, nebodaj?"
„Nie, len nemám svoj deň," pokrútila hlavou. „Nerob si starosti, Ron a naozaj sa nič nestalo."
„Určite? Nič s Rose, alebo... s Hugom?"
YOU ARE READING
Don't look for something you've found already [HP Fanfiction]
Fanfiction„Nie každé rozhodnutie je ľahké, nie každé srdce je krehké, nie každý pocit je rozumný, nie každá myšlienka je čistá..." Rose Weasleyová a Scorpius Malfoy začali spolu randiť ešte počas siedmeho ročníka na Rokforte. Chvíľku po ukončení školy sa s ní...