40. Astoria

1K 78 38
                                    

„Chcela by som tu zostať navždy," riekla Daphne Ronovi, keď spolu opúšťali nádherné Forum Romanum v Ríme. Ruka v ruke, s úsmevom na perách. „Rím je dokonalý."

„Je tu pekne, ale domov je domov," povedal jej Ron akosi vážne. „Sú tam moje deti a môj vnuk."

„Chápem," pousmiala sa. „Vrátime sa domov, sľubujem. Veď aj ja tam mám Scorpiusa, moje slniečko a Ariesa, moje ďalšie slniečko. Ten chlapček je celý Scorpius, okrem úsmevu, ten má po Rose."

„Môžeme cestovať častejšie," rozprával jej Ron a pobozkal ju na líce. „Je mnoho krajín, kam by som sa chcel pozrieť."

„Áno, to aj ja," prikývla Daphne a ukradla mu bozk.

„Pamätáš ako si mi povedala, že si prišla o dieťa?"

„Prečo to vyťahuješ?"

„Ešte po nich túžiš? Napadlo mi, že by sme si mohli dieťaťa adoptovať, keby si chcela..."

„Ron!" stopla ho. „Nie, ale ďakujem."

„Vážne nie?"

„Nie," pousmiala sa. „Som už na deti stará. Už sa na to proste necítim. Okrem toho si chcem získať lásku tvojich detí. Nechcem sa hrať na ich mamu, chcem ale, aby ma brali ako priateľku, ako niekoho, na koho sa môžu spoľahnúť. To je teraz môj cieľ."

„Si si úplne istá?"

„Som," prikývla. „Ale tvoj návrh si vážim. Ľúbim ťa."

„Aj ja teba, Daphne," usmial sa na ňu. „Keby si si to niekedy rozmyslela, som pripravený do toho ísť."

Daphe sa zasmiala a potom ho pobozkala.

***

„Ahojky!"

„James!" Surreya sa usmiala, keď vošiel do jej ordinácie. V rukách držal kyticu kvetov a potom jej ju následne podal. „Oslavujem niečo, načo som zabudla?" spýtala sa ho prekvapene.

„Páčili sa mi, tak som ti ich kúpil," usmial sa na ňu James. „Už končíš, však?"

„Ty vieš môj rozpis práce naspamäť?" spýtala sa ho.

„Tak trávime spolu celkom dosť času, takže niečo málo sa na mňa nalepilo," vravel jej James a bol nejaký zvláštne červený.

„Áno, končím," prikývla. „Máš nejaké plány so mnou?"

„Po pravde áno," povedal James a pristúpil k nej bližšie. „Myslel som, že by sme mohli ísť na večeru."

„Často chodíme na večeru," pousmiala sa Surreya. „Prečo si taký nervózny?" spýtala sa ho, keď sa začal akosi čudne ošívať.

„Viem, že často chodíme von, ale iba ako kamaráti. Viem, že to je iba pár mesiacov, čo ste sa rozviedli so Scorpom a že ho máš stále rada, ale ja mám rád teba. Chcel by som, aby dnešná večera bola rande. Dala by si mi šancu dokázať ti, že ja som ten, ktorý si ťa zaslúži?"

Surreya ostala mierne prekvapená. „Ach, James..."

„Dobre, chápem," prikývol akosi sklamane. „Ach James neznelo práve nadšene."

„James, ja...," Surreya ho chytila za ruku. „Ja len, že to so mnou bude ešte ako beh na dlhé trate. Pochop, nie je to jednoduché. Nemôžem len tak jednoducho vymazať Scorpiusa zo svojho srdca. Stále tam je."

„Chápem..."

„Ale to neznamená, že ti nechcem dať šancu," dodala a potom ho pohladila po líci. „Posledné mesiace si stále pri mne, dokonca aj vtedy, keď som s ním ešte bola. Si skvelý človek a ja by som dala všetko za to, aby som sa do teba zamilovala. Dúfam, že to tak bude."

Don't look for something you've found already [HP Fanfiction]Where stories live. Discover now