12. Návrh

786 70 18
                                    


„Chceš tu zostať?" spýtala sa Hermiona Rona, keď im na terase zostala už zima a vrátili sa do domu. Rose s Ariesom už dávno spali, keďže bola pokročilá nočná hodina. Hermiona bola príjemne opantaná alkoholom a usmievala sa na svojho manžela.

„Asi to nie je najlepší nápad," odvetil jej Ron. Nemal toľko z vína, ako ona a okrem toho ju upodozrieval, že to nebola jediná fľaša, ktorú dnes vypila. V tejto chvíli mal viac rozumu ako ona. Vedel, že ráno by bolo všetko na dve veci a to nechcel dopustiť, hoci videl, že ranil jej city, lebo sa na neho zamračila. „Hermiona, prepáč," dodal ospravedlňujúco.

„Chápem," odsekla mu. „Tak, dobrú noc," dodala.

„Dobrú noc," odvetil jej a vyprevadil sa z domu sám. Za dverami sa odmiestnil do Brlohu, kde mal v pláne stráviť dnešnú noc.

Hermiona stála v obývačke a mračila sa. Nečakala, že by ju Ron odmietol. Začínala si myslieť niečo, čo sa jej nedávno spýtal Draco Malfoy. Môže mať Ron inú ženu?

***

Scorpius sa vrátil domov. So strýkom Blaisom si celkom pekne pohovoril, samozrejme, že mu nepovedal všetko, čo mal na srdci, to nebolo vhodné. Napadlo mu, že zajtra zájde za Teddym, keď už tu Albus nie je a vyleje si svoje srdce. Teddy bol starší, bral ho ako svojho bratranca a dôveroval mu. Dúfal, že mu dá nejakú radu, ako ďalej pokračovať v tejto situácií.

„Konečne ideš domov!" povedal mu prísne hlas jeho otca.

Scorpius sa zľakol, lebo na chodbe bola tma a zrazu jeho otec zapálil svetlo a videl, že sa na neho mračí. „Som dospelý, otec," odvetil mu Scorpius, ktorý vôbec nemal chuť na hádky a nie v túto nočnú hodinu. Ani Surreya mu nerobila scény, keď jej poslal správu, že sa zdrží vonku s jej otcom.

„Čítal som článok v Prorokovi, aspoň už viem, o čom milý Angelus trepal," vravel mu Draco podráždene.

„Nevedel som o ňom," povedal mu Scorpius a pozrel sa mu do očí. „Viem to pár dní, ešte som to nestihol spracovať, aby som to všetkým povedal. Strýko Angelus ma predbehol. Aj dedko sa na mňa dosť hneval, tiež si to prečítal v tom braku."

„Som tvoj otec, Scorpius!"

„Málo kedy sa tak správaš!" vytkol mu syn.

„Tak preto si sa rozhodol, že si nezaslúžim o tom dieťati vedieť?" spýtal sa ho Draco už pokojnejším tónom.

„Nie," pokrútil Scorpius hlavou. „Posledné dni neviem, kde mi hlava stojí."

„Videl si už to dieťa?"

„Volá sa Aries," riekol Scorpius. „A áno, už som sa s ním stretol, je veľmi milý a inteligentný. Kúpil som mu muklovské lego a stavali sme si ho spolu. Je to roztomilé dieťa a rád by som ho vzal k nám, aby ste ho mohli spoznať, ale Rose mi robí problémy."

„Ako si to dovoľuje?" zamračil sa Draco.

„Vyriešim to, otec," povedal rázne Scorpius. „Je to moja záležitosť a nechcem, aby ste sa do toho niekto plietli."

„Scorp..."

„Prepáč, otec, ale som už dospelý," odvetil mu syn. „Sľubujem, že ťa s mojím synom čoskoro zoznámim a som si istý, že si ho obľúbiš."

„Žiaľ je to aj Weasley..."

„Otec!"

„Prepáč, Scorpius," sklopil pohľad. „Určite to je skvelé dieťa,... je to tvoj syn..."

Don't look for something you've found already [HP Fanfiction]Where stories live. Discover now